El_Loco Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 utefor REMA 1000 ved Bowlingen på Jessheim i dag, fikk jeg øye på en hvit Nissan Skyline R32 GT. Tok noen bilder av den, og skal legge de ut så fort jeg får de på pc'n. Av hensyn til eieren kommer jeg selvfølgelig til å sensurere regnr. på bildene. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 sladde skilt på skyline? røde fine plater det da? ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Quicksilver holder jo til på jessheim..Kanskje han som har tatt inn? Gt-s?eller Gt-R?(GT-T kom vel ikke før når R33 kom?) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 GTT ble kun levert på R34 utgaven ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 denne tror jeg jeg så på shell på strømmen natt til mandag eller tirsdag.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Bilen er tatt inn av Need4speed og er registrert på ordinært grunnlag. Pene felger på den forøvrig :) Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Sett den noen ganger jeg og, pen bil det der. Er innom Rema i lunsjen en gang i blant og spiser litt på Evas Catering :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 en R32 GTS-t ?? knall med bilder dere!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Kompis av meg ;) Den er registert på ordinært grunnlag ja. Er en 2.0 turbo, GTS-T. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Så denne stå på Billy's idag.. Tok desverre ingen bilder, men ser jeg den igjen, skal jeg fikse det! Veldig fine felger på den forøvrig.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Kompis av meg ;) Den er registert på ordinært grunnlag ja. Er en 2.0 turbo, GTS-T. Har du SUMO merke i frontruta? SUMO POWER eller hva det nå stod? Isåfall møtte jeg på deg for litt siden gjennom rakkestad. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianMk2 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg bor på jessheim, og har sett flere skyline`r her... fks en person som jobber på kino`n, har en (trur den var svart) som var trimmet grovt og stylet i japan, trur det var av HKS, var i vertfall ett stort merke.. var av typen r33, hadde en bulk ved bensinlokket da, det var litt synd... og kund prøve skilter! men fy søren å rå den var! Har også sett Vaa sin Supra, og den ene silvia s15 til Kenneth Moen her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Har også sett Vaa sin Supra, og den ene silvia s15 til Kenneth Moen her! jeg har også sett kenneth moen sin..:) bor nesten rett over veien for han..:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 står jo en mørk skyline mellom gardermoen og sand og.. stått der i hvertfall ett år på samme plass.. ser ut som den står på gresset, noe som er synd for da kommer jo rusta fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 den hvite er min :thumb Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg