Kaktus100 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hva koster er ny frontrute til min 2002 passat? En del steinsprut etter hvert.. Tar verkstedet dette som en forsikringssak eller må jeg betale dette selv? Den er jo bare slitt, ikke noe plutselige store sprekker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 tar vel det på forsikringa... 2000kr for det meste.. taper ikke noe bonus eller noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvis du har i gjensidige koster det 4000,- Men det er bare å kontakte de som driver med bilglass. De fyller ut alle papirene for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 egenandel vanligvis er 4000 ja, men slik steinsprut er vel 2000kr?! har gjensidige selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Det koster 2000 uansett selskap :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 betalte 1400 jeg for skift av rute....fikk rabatt på egenandelen ;) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 betalte 1400 jeg for skift av rute....fikk rabatt på egenandelen ;) Trynerabatt kalles det :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NChief Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hmm?? tenkte det var gratis og reparere steinsprut viss du har delkasko.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Trynerabatt kalles det :hello: hehe :) faktiskt så fikk jeg rabatten gjennom en kompis som driver hertz bilutleie å dem skifter jo en DEL ruter da ;) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 egenandel vanligvis er 4000 ja, men slik steinsprut er vel 2000kr?! har gjensidige selv.. Sjekket forsikringspapirene mine. Ser ut som du hadde rett. Egenandelen ved glasskade er 2000,- Tror jeg skal vurdere å skifte min rute også. Den begynner å bli veldig slitt. Lav sol og ripete ruter er dårlig kombinasjon. Har byttet frontrute på en tidligere bil, noe som ga veldig stor forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaffeKarsK Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hvis det er et par steinsprang som skal fjernes, så dekker forsikringen ALT, uten at du trenger å legge ut en krone. Men dette må gjøres FØR ruten sprekker.. Er den rett og slett slitt, så koster det 2000,- gjennom forsikringsselskapet og bytte ut frontruta :) Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hvis det er et par steinsprang som skal fjernes, så dekker forsikringen ALT, uten at du trenger å legge ut en krone. Men dette må gjøres FØR ruten sprekker.. Er den rett og slett slitt, så koster det 2000,- gjennom forsikringsselskapet og bytte ut frontruta :) Har kjørt med slit frontrute i 2 år nå pga at sparebank1 ikke dekket dette hvis den bare var slitt. så da måtte jeg betale alt selv. var det sprekk var egenandelen på 2000 uten tap av bonus. steinsprut dekkes som rege gratis, dette pga at da slipper selskape å legge ut penger når den seinere sprekkker.. ;) Men tror mange ikke dekker slitt rute. Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Da er det bare å ta en tur ut og kaste litt stein da gutter aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Da er det bare å ta en tur ut og kaste litt stein da gutter aneglsmili Hysj! Må ikke oppfordre til for..sikr...svi..del da.. Var bra du la til en aneglsmili.. Da går det sikkert bra.. ;) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Dere trenger ikke kaste stein på ruta. Det er folka som jobber på "glasservice" verkstedene som fyller ut papirene som sendes forsikringselskapet. Så du trenger ikke vise bilen for forsikringselskapet. Og jeg tror ikke forsikringseskapene har så mye imot at folk bytter ut slitte vinduer. Det blir minde ulykker av det! Og rimeligere for forsikringselskapene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg