Brandtenborg Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Ønsker å kjøpe en bil som er EU-godkjent og politelig. Gjør ikke noe om den er litt romslig og. Skal kjøre over til vestlandet i ferien og trenger bil i fobindelse med det. Fordel med bilder. Pris: 5-10.000 kr. Helst i Oslo/Akershus. Tlf.: 480 63 664 Mail: takarls@online.no Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 pålitelig til 5000............. jah.... men joda, har du flaks så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Har hatt kjempeflaks før, så jeg prøver lykken igjen! Hehe! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Originally posted by Robert pålitelig til 5000............. jah.... men joda, har du flaks så... Nå fikk jeg tak i en politelig bil til 5000,-!! Det er en Vw Golf 1,8 SPORT, 162.000 km, EU-ok og årsavg betalt! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Har du flere på lager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Essex Har du flere på lager? Tenker du på billige EU-godkjente biler? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Brandtenborg Tenker du på billige EU-godkjente biler? ja. Har du vært på denna vestlandsturen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Essex ja. Har du vært på denna vestlandsturen din? Jeg har ikke vert på vestlandsturen enda. reiser 11. august og reiser tilbake etter 5 dager. Blir bare en kort tur. Jeg har bare den Golfen jeg kjøpte. Nå har jeg rettet ut skaden bak og lakkert den nye luka. Men kommer jeg over noen biler som jeg skal selge, annonserer jeg de her på forumet også. Bare å sende meg en mail eller PM og spørre. Plutselig har jeg noe! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 naboen har en golf 2 til salgs for 5000-6000 trur jeg, sjekke nærmere... er skilter på den iallefall Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Kjempefint om du sjekker det opp robin4.... Jeg skal ha en drittbil til høsten, senest i løpet av september! kriterier: Enten lett å eu ok eller eu ok til neste sommer. Varmeanlegg funker Vanntett Har en smertegrense på rundt 5000, kommer helt ann på bilen og standen + hvilket humør lommeboka er i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackice Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Har en audi 90 2.2 automat som går for en billig penge om det skulle være interesse for det.. er eu-godkjent fram til neste år. Går for rundt en 7k eller .no Siter Mvh David Vingerhagen Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by blackice Har en audi 90 2.2 automat som går for en billig penge om det skulle være interesse for det.. er eu-godkjent fram til neste år. Går for rundt en 7k eller .no Noe spesielt som er galt med den? fortell litt om bilen da? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg