Gå til innhold

Fått bulk, trenger råd...

Ranger emnet


Trety

Anbefalte innlegg

Jeg har fått min 1 år gamle Volvo V50 påkjørt, med påfølgende bulk i bakskjerm og riper i støtfanger. Og regning til meg, selvsagt, siden jeg ikke så hvem som kjørte på meg.

 

Så helt enkelt egentlig, ettersom Bilia antakelig er grisedyre å reparere skaden hos, er det noen som har tips til dyktige og rimelige (vet at det kan være en selvmotsigelse...:) ) opprettere i Drammensområdet, evt. Oslo.

 

På forhånd takk for hjelpen!

2005 Alfa Romeo 147 1,6TS

2006 Alfa Romeo 159 1,9JTDm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda den er forsikret. Men dessverre så må jeg i så fall bruke kaskoen og det blir veldig mye dyrere enn å ta regningen selv... Jeg må for sikkerhets skyld ta baklykta også (sprukket 2 cm...), så hele regninga kommer på 9375,- hos Drammen Karosseri.

2005 Alfa Romeo 147 1,6TS

2006 Alfa Romeo 159 1,9JTDm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikelig ergrelig det der! Nesten det samme skjedde med min snart 1 år gamle Jazz for noen måneder siden. Har egentlig samme dilemmaet: Å bruke kaskoen koster meg dyrt, og å ta regninga selv koster meg dyrt :(

 

Vi kom i hvert fall frem til at vi skulle la bulken være foreløpig, siden det var en "snill" bulk som ikke hadde fått lakken til å sprekke opp. Så får vi "håpe" at vi blir påkjørt en gang til mens vi er til stede og får ny dør. Hvis ikke kommer vi til å få bulken fikset om et år eller to. Forhåpentligvis hos et dyktig og rimelig (moroklumpen...) karosseriverksted.

 

Sikkert ikke mye til hjelp for deg, men lykke til i alle fall. Og måtte de som bulker og stikker av BRENNE! anger2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår