daniel21 Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Driver å bygger om en 1,6 til en gti, og da var det en som nevnte at jeg måtte bytte tank pga at det var litt annerledes bensinrør på innsprøytningsmotoren. Er det noen som veit om dette stemmer eller er det bare tull?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Kan vel stemme.. men jeg vet ikke.. om det stemmer har jeg muligens en tank du kan få kjøpe. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 jeg har tank, men hvis jeg ikke må bytte den så gidder jeg ikke. Men det er vel ganske fort gjort? Har bare fri denne uka, så jeg må ha bilen klar til mandag for da er det jobb igjen:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Om du må bytte vet jeg ikke, men jeg har innsprut i min GL selv så har du : 1. Bensinpumpe i tanken, for å hjelpe bensinen fram, eller suger den mekaniske pumpa på motoren hele veien alene? 2. Har forgassermotoren retur av bensin. Vanligvis nei, men 2e2 vet jeg ikke med. Tenker det skulle holde med å bytte det under den lille luka i bagasjerommet ditt. Åpne denne, koble fra slangene og skru ut "lokket" ned i tanken. Da får du med deg evt. pumpe og alle rør. Du slipper muligens å ta ned tanken med andre ord. Om du må det, så er det sikkert bare å ta ned bånda under, resten faller nok ned av seg selv. Rustent sted på golf der tankpåfyllingen på tanken er festet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Originally posted by daniel21 jeg har tank, men hvis jeg ikke må bytte den så gidder jeg ikke. Men det er vel ganske fort gjort? Har bare fri denne uka, så jeg må ha bilen klar til mandag for da er det jobb igjen:mad: En jeg vet om som bygde om golfen sin fra 1,6 til GTi 8v bytta tank.. Man måtte bytte tank sa han.. siden det var innsprut. men du kan jo prøve å se hvor langt du kommer deg til jobb da :) :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet Juli 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Får jo nesten bare prøve. Har jo tatt ut alt annet i bilen så jeg kan jo likså godt ta ut tanken også!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg