erst Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hei, Overtok en nokså langt fra strøken golf for ca fire måneder siden. Forrige eier hadde latt bakluka stå åpen pga fukt, mens bilen sto i garasjen etter den ble avskiltet etter mangler på EU. knock Der sto den uheldigvis ikke alene.. For å gjøre en lang historie kort, fant jeg en smily som passet perfekt : :pisser: Bilde da jeg overtok den: Fakta: Motor: 1.6l. 75 "illsinte" gamp. Km.stand: ca 63.000 (garantert) :D Årsmodell: 1987 Gjort: - 90'fangere - Krom/klare blinkers foran og på siden - Rød/hvite klare baklykter er betilt for 2måneder siden, ikke mottat. - Hella tåkelykter - Skiftet spiller, satt inn Focal frontsett og Alpine 6x9 - Montert simons sportsanlegg - Montert wunderbaum i speilet - Skjermbredere - OG IKKE MINST, FÅTT SETENE OG GULVTEPPE RENSET!! :D Bilen nå: Hadde noen ganske ok alufelger, men etter en tur utenfor veikanten ble de ubrukelige :doh Jaja.. på utkikk etter nye Hva tycks? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ser ut som du har flagg på antenna :p var pent og velholdt eksemplar dette! lykke til videre med div. planer! =) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Kan bli bra dette.. Det med :ssip: gjorde det vel letter å ribbe bilen innvendig og rengjøre ;) Planer for bilen framover da? Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 TAkk takk:hello: Ër veldig fornøyd med bilen til nå :P Glemte å skrive planene jah :doh Planer: - Senk, justerbart cheers - Nye felger, sitter å leter etter noe å plukke opp i deutchland :pimp - Bytte ut deler av interiøret da deler av lukten sitter litt igjen.. spesielt når deg regner. - Av grunnen ovenfor tette dørene mot vannlekkasje :D - Subwoofer - Lakkere fangerene kommer ikke på alt nå.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 blir bra det:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 skal du selge de gamle fangerne og grillen med kromlista? pm meg isåfall. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 skal du selge de gamle fangerne og grillen med kromlista? pm meg isåfall. Sorry, men dem har jeg kasta.. var så oppskrapet i kantene at jeg ikke så vits i å bruke tid på dem. har den gamle typen fester enda, men det hjelper vel ikke deg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Lite spørsmål. Hvordan har du klart å ikke ha lys i hovedlyktene dine? hehe Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Kjøpt blinkere med parklysholder og flytt det ned dit. Eller borret til et hull i blinkerne og gjort det samme. Begge deler kan gjøres, og det er ikke no vanskelig. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Kjøpt blinkere med parklysholder og flytt det ned dit. Eller borret til et hull i blinkerne og gjort det samme. Begge deler kan gjøres, og det er ikke no vanskelig. Stemmer, men mine er nok kjøpt ja:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hehe greit det med fangerne, leiter jo etter noen relativt pent brukte så da får jeg bare lete videre :) forresten, skal du beholde grillen? eller skal du gå for emblemfri etter hvert? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Skal beholde grillen, tenkte jeg. Tror det passer bedre inn i den "looken" jeg er på jakt etter. Bilens orginalfarge, svart (kanal, skermbreddere, lister) og klar/hvitt/krom (grill, vinduskanter) og hvite/krom/klar lykter. Tror det blir bra :D:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hehe, ser frem til fortsettelsen iallefall :) jeg får vel bare fortsette leitinga blah Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Ettersom det kan ta en stund før de ne baklyktene kommer, fant jeg ut at jeg kunne leke meg med de gamle. Jeg brukte rød baklys spray fra mekonomen og lakkerte blinklysene. Ble ikke så ille. mye finere enn originalkt iallefall ;) Imorgen regner jeg med å bytte regiserreim.. noen som har gjort det før og har noen gode tips før jeg begir meg ut på arbeidet? Regner med å følge Hayne's boka slavisk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ble da masse bedre bare med litt rød spray cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg