Toyota R Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ja, topic sier alt! Har da en ener 1,6 og skal bytte dynamo, jeg må ta av dekselet over reg.reima, eller har jeg bomma helt da? Noen gode tips før jeg begynner? Jaaa, har kjøpt ny viftereim også;-) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Kjøp deg en Haynes bok først som sist! Trenger ikke ta av noe deksel nei bare skru ut sekskantskruen i dekselet så sitter skruen til dynamoen under der. Resten er rimelig selvforklarende. Lykke til! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Thank you! Var nemlig skepisk til den sekskanten;) Da har jeg hentet den nye, mangler bare å gjøre jobben da! Er jo ganske fort gjort da.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg