Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

Nei, jeg lar den være, detta er ikke meningen skal være noen rask og sporty bil... For det er den ikke.... Jeg har en porsche til å ha det gøy med

Dessuten bruker faktisk denne motoren minst av 360`ene og når det er regner eller snø er det nok hester til å leke seg med:)

 

er ikke effekt som var problemet med den originale gasseren, var vel helst at den var merklig, og anderledes ifra vanlige volvo gassere, og ikke like bra/holdbar.

 

saa det var bare et lite tips :p

 

var vel ikke vearre enn aa bare hive over fra en annen motor, men... er litt usikker og... min hadde fjearna den elektroniske tenninga...

 

jeg hadde gasser fra B21, saa den fikk for mye bensin, saa jeg hadde stikkflammer fra eksosen, og klarte aa sprenge potta en del ganger, saa hvis eventuelt bytter, juster forgasseren riktig :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

liker dem rød ser jeg, volvo og porsche er jo the fantastic two, for en duo :thumb

bruker du mye tid på volvon? eller er det mer snakk om å spare mest mulig så du kan fikse på 924'n?

 

Hehe, duo og dou syns nå egentlig volvoen ser ut som låve på hjul:hmmmmmmmmm: Jeg må gjøre noe med det.. Har satt av ca 10k til å bruke på utseende; Dvs; Felger =Kjøpt.. På vei fra statene ,Dekk, senk og litt annet smått men kommer til å holde den rimelig org. nå i vinter

 

Men tid og kjælighet orfrer jeg 924`en, bortsett fra og sjekke over og bytte oljen på 360`en, men det blir å sette bort porscha i vinter. Så skal jeg få tatt den lille overflaterusta som er

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniLite heter de felgene, forresten. Og de på den hvite er vel Compo, om jeg ikke husker feil.

 

Tja det er ikke helt minilight, Rota felgene er en kopi av noen japanske felger kalt Panasport Rewind (Som igjen egentlig er en kopi av minilight...)

 

Selv om Rota lager bare lager kopier\replika av dyre japanske felger er de faktisk kjent for å lage lette og bra felger, blir mye brukt i motorsport

 

bonbon kjører med Rota felger:

sept_2947.sized.jpg

 

Nå er felgene på vei fra nederland til Oslo :sombrero:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår