Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

ta de siste du.. bredda stål er tøft, men ser FOR orginalt ut.. Det er forbeholdt ekstreme sleepere, for at det skal bli kult.. ;)

 

Hørt med Classicswede ?

 

Tror det er han også som forhandler SPAX coilovers til bak.. :D

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du bruker opp bilen i vinter, blir jeg sint på deg.. er ett smykke, som sikkert tilogmed VOLVO ville ha kjøpt inn for å ha hatt på museet sitt!!! :P

 

BTW: har du drivlinje fra 924'en din?

 

Hehe, smykke er den vel ikke akkurat..

 

Hva mener du med drivlinje fra 924? Jeg har en ekstra ja

 

Grunnen til at det ikke skjer noe med 360`en om dagen:

SV100288.jpg babyhmm?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOT

 

Men hva er tanken din på motor siden du ser på slike løsninger?

 

Turbomata 200F motor (noe som blir første løsning..)

 

Også har jeg lyst på en FK/FT motor.. helst 16V.. men det blir nok litt fremover i tid.

 

Prøve å få tak i sperre også, er jo ikke vanlig Volvo-aksling på denna 300'n..

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, menne.. prøve med forsterka boble-knuter og stikkaksler først.. også få i ei sperre i klokka mi.. bygge litt bedre understell bak.. håpe på det beste :)

 

Blir både dyrt og vanskelig å få godkjent Porsche-drivverk tror jeg.. selvom det helt sikkert hadde holdt da..! :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg gått lei av leite etter brukte felger.. Derfor bestiller jeg meg sannsynligvis noen hjul fra over dammen til neste sommer. Jeg kjøper de nå fordi jeg har akutt behov for å ha noen felger liggende inne som jeg kan sikle på i vinter:uhhmmwhat?:

 

 

Kan røpe at et=04:thumb

 

 

Bilen går fremdeles like bra, har akkurat runda 75000... Jeg har ikke sett noe behov for å gjøre noe med bilen ennå, den perfekte bruksbil; komfortabel, bensingjerrig, cd-spiller og forferdelig gøy i regn:)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått lei av leite etter brukte felger.. Derfor bestiller jeg meg sannsynligvis noen hjul fra over dammen til neste sommer. Jeg kjøper de nå fordi jeg har akutt behov for å ha noen felger liggende inne som jeg kan sikle på i vinter:uhhmmwhat?:

 

 

Kan røpe at et=04:thumb

 

 

Bilen går fremdeles like bra, har akkurat runda 75000... Jeg har ikke sett noe behov for å gjøre noe med bilen ennå, den perfekte bruksbil; komfortabel, bensingjerrig, cd-spiller og forferdelig gøy i regn:)

 

Er ikke mye som skal til føre de legger ut i en nydelig sladd, nei..:thumb

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår