sInnzYk Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hei, søskenbarnet mitt har klart å rote bort tuv papirer på senkesettet sitt. det er Lesjöfors 40mm fjører Er vel ingen her som har liggende, som kan scanne inn elns? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Bare å ta kontakt med forhandler eller importør det. Jeg hadde glemt å ta kopi av papirene før jeg godkjente senkesettet og biltisynet tok papirene. Tok en kjapp telefon til forhandler og 2 minutter senere hadde jeg papirene i e-posten min.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 noen som vet om noen forhandlere som selger disse fjørene da? kjøpte av priv person jeg Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 http://www.lesjoforsab.com/ ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 har fått fiksa det :) takk for all hjelp admin kan godt slette tråd Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg