VCE Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Er det mulig å reparere en dump? Evt hvordan? Den krevde mer og mer ladetrykk før den løste ut, før den ikke dumpa ved fullt trykk en gang (0.9 bar) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har opplevd dette et par ganger før, og da løste vi problemet med å plukka ut stempelet i dumpen og rengjøre sylinderen/stempelet, og smørte opp hele dumpen med tynn olje... Funka som bare det, etter dette...! Var mye skit inne der som gjorde at den ikke åpna/gikk treigt... Var såvidt den åpna ved 0,9 av og til... Ikke dermed sagt at dette er feilen hos deg, men verdt å sjekke... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ser ut som den har litt møkk på seg ja, dumpen er vel ganske sårbar der.. åpne den og rengjør den, da burde den jo funke igjen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 motorvask og smøring av bevegelige deler er en del av normalt vedlikehold folkens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Motorvask har den fått, men turbobiler har jeg aldri vært borti før...skal se om jeg får demontert den en dag... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Er bare å skru opp lokket, så er den åpen.. Men pass på fjæra, den er vanligvis ganske stram.. Så hold godt på lokket når du har fått det av gjengene.. Jeg bruker et smøremiddel som inneholder PTFE (Teflon), holder seg leeenge det :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg har sett litt på den, og det eneste som det ser ut som kan skrus ut, er nippelen til vacuumet... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg