Polizei Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Är nu till salu!! 100% säkert Kanske dumt och skriva det här men på säljes sidan skulle säkerligen massa "Ford" folk komentera och smutsa ner annonsen!! Här vet man ialf att de som läser brinner för vw :) Bilen sitter ute för 45.000SEK så som den står med allt fälgar stereo m.m Vet inte om jag behöver skriva mer!! här är en annons --> http://www.bilannonser.se/showAd.aspx?id=84894 Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 sørg for å selge den til en verdig eier.. en slik bil må bevares! hva blir neste prosjekt? stasjonsvogn og barnevogn? eller kanskje en flaxlodd-golf? ;-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Hvor mye koster det og få inn den til Norge da?Blir vel veldig dyrt det....Bilen er akuratt slik drømmegolfen min ser ut.Mitt mål. Hadde jeg bare bodd i sverige....:rolleyes: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by Golfy Hvor mye koster det og få inn den til Norge da?Blir vel veldig dyrt det....Bilen er akuratt slik drømmegolfen min ser ut.Mitt mål. Hadde jeg bare bodd i sverige....:rolleyes: Tackar :rolleyes: Vet inte vad det kostar men Norge skulle nog bilen trivas i =) Annars får du väll flytta hit =) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Hvor mye veier den og hvor mye effekt er det i motoren? Regnet fort og unøyaktig. - 950 kg - 115 hk Mellom 16000 til 18000 i avgifter. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Tror nok det blir mer en 18k ja,tipper oppimot 20-22 jeg. se på http://www.toll.no på den kalkulatoren der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Tipper prisen inn i norge blir ca 60-65 k med avgifter betalt.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Jeg regnet litt på det og kom opp i rundt 70k +regavgift og årsavgift.Med andre ord:Faen ta Norge. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by pahf Tror nok det blir mer en 18k ja,tipper oppimot 20-22 jeg. se på http://www.toll.no på den kalkulatoren der. Regnet fort og unøyaktig som sagt. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by Golfy Jeg regnet litt på det og kom opp i rundt 70k +regavgift og årsavgift.Med andre ord:Faen ta Norge. Hvordan fikk du det? jeg fikk 60-65k avhengig av frakt pluss reg og årsavgift Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 I denne tråden så skriver du at bilen er til salgs for 45000kr.. i en annen tråd sto det 55000! ka skal du egentlig ha for bilen hvorfor skal du egentlig selge bilen?????????? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Bilder av interiør: dashbord, seter,bakseter, pedaler, konsoller, dørtrekk, ratt osv. dette savner jeg.. har du noen bilder???? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juli 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Originally posted by panelovn Bilder av interiør: dashbord, seter,bakseter, pedaler, konsoller, dørtrekk, ratt osv. dette savner jeg.. har du noen bilder???? Hade bilen ute för 55.000sek men har sänkt priset till 45.000sek har hittat ett nytt projekt samt att jag behöver lite pengar i fickan.. Bilder och info hittas på min hemsida http://www.vw-polizei.tk Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Det kommer til å havne på totalt litt over 70k... Spørs jo på hk tallet, som tollvesenet som regel er særdeles opptatt av... Det ville kalles idioti... Bilen er fin, men faen heller... Du får mye for 70k selv i dag.... Importerte nettopp min G60 Syncro 91 modell (ikke Rallye nei....) fra tyskland og da tok staten 32k.... Det lukter det svindlere av.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 gi meg sammenligning av hva du får for samme pris! tenk motor, årsmodell, strøkenhet, osv! Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg