webbie Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 3-dørs, Meget pen, lakkbeh. 2003, 18" Radius M/Bridgestone S-02, Justerbart KW understell, Motor kun gått 20000km, Billig i drift 0,55l/mil. tøff bil m/serv.hefte. Ingen annonseselgere takk!!!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=287226 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 unnskyld at jeg spør, men hva gjør den bilen der spesielt tøff i forhold til andre golf IV'er? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by CrZy_T unnskyld at jeg spør, men hva gjør den bilen der spesielt tøff i forhold til andre golf IV'er? Tja, 18-tommerne og senkingen? En skal vel ikke akkurat måtte slenge på full Projeczwo-schtailing, kameleonlakk og Dahlbäcke motoren til 600 gamp for å kunne kalle bilen "tøff", vel? Pen bil forresten, har begynt å få litt lyst på en Golf4. Kjennes litt feil å gå ned i motorstørrelse for å ha råd, bare :) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by spenol Tja, 18-tommerne og senkingen? Jeg kaller det standard utstyr jeg :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 hehe,ikke akkurat standard, men nogså "orginal" :) pen bil though Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webbie Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Crzy_T....Nja.. er vel kanskje ikke noe veldig spesielt med den i forhold til mange andre slike biler... men du ble tydeligvis nysgjerrig og måtte se, og da fungerer jo annonsen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by webbie Crzy_T....Nja.. er vel kanskje ikke noe veldig spesielt med den i forhold til mange andre slike biler... men du ble tydeligvis nysgjerrig og måtte se, og da fungerer jo annonsen. :D Jeg ser på alle salgsannonser så det ville jeg ikke satt så høyt hadde jeg vært deg :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 De fleste som en som har litt bildilla har hatt er det 18" og senkesett på da..... Men mye bil for penga om man ikke har tenkte å kjøre fort.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg