Gå til innhold

Er det noen her som har handlet fra IndoAudio??

Ranger emnet

stianth

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå var vel spørsmålet mitt om den butikke var noe å satse på... jeg møkker i alle som mener det er teit å ta inn fra f.eks USA, det er billig. og du får det samme som i norge. og for meg som har mange planer om bra stereo i bilen men ikke har ræva full av penger så er dette midt i blinken for meg. en kamerat av meg kjøpte seg kicker i norge, betalte 16000kr for forsterker og basser. og hvis jeg kan få det til 7000kr i USA er det en del penger spart... m'm

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt fra et par stk her at norske forhandlere kan tilby stereo til ca samme pris osv..Hvor er dere ? Får jo fan et par råe bassere + forsterker i usa for det man må ut med for KUN forsterkern i norgeknock

Feks. Bugboys i fredrikstad..m'm

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer kjøpe en monoblokk herfra. prisene ser jo ganske gode ut.

det er akkurat det de gjør.... Kicker SX1250.1 koster 3700kr... pluss litt moms og litt frakt... men her hjemme ligger den over 10k.

2 Kicker L7 koster 2100kr, pluss moms og frakt... hjemme koster de 5000kr stk. tror det er noe å spare på å handle derfra....

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke ut som det er noe tvil om hvor jeg bestiller anlegg fra gitt... venter bare på de idiotiske penga... kommer jo aldri... men når de kommer blir det SX1250.1 og L7 gitt.... og mulig frontsett.... :thumb

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gode erfaringer fra indoaudio, utrolig raske på å svare på mail og kjempe priser! Bestilte en Hifonics Brutus 1600w monoblokk 06 modell og 1,5 farad kondis der ifra, 5 dager senere hadde jeg varene. Pris for alt ble 2800 inkl. frakt og moms. Grunnen til det var at de skrev at forsterkeren kostet 50$ på fraktpapirene og kondisen stod det kostet 20$, ergo moms-fritt for konsiden :D

Men bestiller du flere ting, husk å få dem til å sende alt samlet, viss ikke sender de i flere pakker og det bli mye dyrere i frakt, den tabben gjorde jeg, men uansett det ble mye billige uansett. :)

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla fra de i forrige uke.. ny Pioneed DEH-780MP (som jeg ikke har funnet på pioneer.no enda / eller webshoper)

frakt ble 69$, og de bruker vel omtrent 14 dager på denne.. (7 dager fra usa til paris, ligger der, estimated shipping arriwal date var 14 juli..)

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider