Øyvind Ryeng Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvilken ser best ut? Min personlige favoritt må være Williams-Cosworth FW28: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Av bilene i årets sesong synes jeg det er McLaren Mercedes som har den fineste bilen. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^crx^ Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 tøffest design er det jo McLaren bare kjipt at den ikke fungerer da :p men av lakk så har jag sansen for SuperAguri sin bil (SA06) der det satses på klassisk design med honda sine racing farger. enkleste er ofte det beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Likte ikke Mclarens Mercedes design iår, liker det gamle bedre. Men peneste? Såklart: Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Likte ikke Mclarens Mercedes design iår, liker det gamle bedre. Enig i den, men still... Kimi sin er penest :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Bump for flere innspill. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Likte ikke Mclarens Mercedes design iår, liker det gamle bedre. Men peneste? Såklart: helt enig, Ferrarien er den peneste:D Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 ferrarien ser middelmådig ut .. faen tilogmed super aguri bilene er penere Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^crx^ Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 ja for ferrarien har jo et veldig nytt og pent design :p sammen trasige som vanlig, helt rød men masse klister overalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Eller kanskje det er BMW Sauber som har den fineste bilen...?:shake Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 fy flate... alt dem gjør for bedre aerodynamikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 fin F1 bil??? wtf Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^crx^ Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 kjipt at de vingene ble ulovelige da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Er vel vanskelig å kalle noen av dem direkte pene,er mer råskap over dem syns nå jeg da..Men penest er jo som sagt tidligere Mclaren Mercedes.Når det er sagt er jo Toro Rosso bilen helt rå da!Fra siden vel og merke.. Siter CRX 16V med 150 hk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg