kremt Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Den så jo ganske fin ut på de forrige bildene også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Vel, jeg tok i dag ansvar. Jeg vasket bilen og tok noen bilder slik at dere får se hvordan bilen ser ut nå. Front og bakfangeren er nå montert ferdig lakket, ryggekamera er montert i bakdøra, skjerm montert hvor det originalt er cd-spiller og et oppbevaringsrom (dvs 2 stk DIN over hverandre). DVD-spiller montert i custom ramme nedenfor skjermen hvor det originalt bygger seg nedover mot et oppbevaringsrom forran girspaken. Bilen ser nå slik ut: Et bilde fra monteringen av skjermen: Bakfangeren ferdig lakkert, litt våt enda, men fin og smooth i forhold til den originale plastdritten: Bak bilen, her ser du også plasseringen av ryggekameraet: Et nærmere bilde av ryggekameraet: Skjerm i midtkonsollen som viser bilde fra ryggekameraet: Midtkonsollen: Vel, om dere lurer på noe så er det bare å spørre. Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Tøffeste arbeidsbilen jeg noen gang har sett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ser meget pen ut.. nydelig arbeidsbil det der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Takk takk, en 8" sub bak hvert sete er også under vurdering. Men får se om vi gidder det, originalstereoen på disse bilene er faktisk ganske bra, sikkert noen av dere som har kjørt nyere VW/Audi som har merka at originalt lengre er så dårlig som det en gang var... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 eg kjøre caddy '06 mod som arbeidsbil. er kjempefornøyd med den og lyden av stereoen er ganske bra. så lenge det ikkje er høg musikk med masse bass;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hehe, er litt bass nå som jeg har stilt inn eq'en på spilleren. Men det er da fortsatt bare et kompsett som brøler alt av lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 ja nå er det lenge siden det har skjedd noe her. Etter 6 ukers ventetid fikk vi endelig en pakke i posten: Ny grill: Og øyelokk: En kjerring har også bulket fangeren bake litt, men vi regner med å få ordnet alt og lakket alt i løpet av di neste ukene, er litt mye å gjøre for tiden, så har ikke så mye tid til caddyen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trigger88 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Sikkelig fet! Jeg syntes det mangler en stor firmalogo på siden. Folk må jo se at det er en firmabil. Det er jo masse reklame til firma når de har en sånn bil! Hva slags firma er det? Siter 1. Les regler angående signatur 2. Gjør et nytt forsøk Hilsen bilforumet.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hyggelig å hilse på deg i kveld :) Og bilen er knalltøff,og med øyelokkene og nygrillen så blir den enda bedre. Bare å plinge på om du trenger bilder av den når alt er montert ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ja det var hyggelig å møte på deg også, fikk du tatt noen brae bilder da Hansy? Bare sleng inn her om du har noen bilder fra i dag. Når resten er lakka må vi få mekka en ordentlig fotosession :) trigger: joda, er vel grei reklame med en bil folk snur seg litt etter, men igjen, så vil jo reklame ødelegge cleanlooken. Noe som jeg synes er litt viktig å gjennomføre. Men prosjektet er jo ikke ferdig, så vi får se hva det blir til etterhvert :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 SLENG UT BILDER;) reklame trenger ikkje å øydlegge lok'en. eg meine det ville ha passet viss reklamen var mørk grå eller ein anna mørk farge. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Bruker ikke min pc for øyeblikket,drar til landet i morgen,så skal jeg fikse bildene,tror jeg fikk et veldig bra bilde av logoen din bakpå. Kom det noen flere etterhvært? :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Det kom en touareg kjørende rett mot oss, men den stoppa rett bortfor og vi fant ut at det bare var en tysk turist, haha. Så det var ikke mye å skryte av det treffet der nei. Ja du får bare slenge inn det du har av bilder når du får lagt dem inn, det så jo ganske idyllisk ut der dem sto med kveldssola i ryggen alle bilene :) Har du forresten bilde av det spesialbestilte senkesettet jeg hadde montert for å senke bakakselen? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hehe,satser på at neste treff blir bedre da!Skal fikse bildene når jeg kommer hjem ja. Og nei,jeg tok ikke bildet av lecasteinene,men utrolig smart ide.Hva med EKTE senkesett neste treff? :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg