esmyr Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Blir kjæmpe bra:)Rånecaddy;) Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Motoren er en 2.0 SDI med ca 70 hester om jeg husker rett, den går så dårlig at jeg har ikke orka sjekke hvor få hester det egentlig er... Men man skal jo ikke kjøre galning med varer baki uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Motoren er en 2.0 SDI med ca 70 hester om jeg husker rett, den går så dårlig at jeg har ikke orka sjekke hvor få hester det egentlig er... Men man skal jo ikke kjøre galning med varer baki uansett :) Nei skal jo ikke det da,hehe! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Gitteret nede i fangeren ble litt jalla da :heyyou: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Gitteret nede i fangeren ble litt jalla da :heyyou: Mener du klippinga rundt tåkelysene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Mener du klippinga rundt tåkelysene? Ja det ble jo litt halvveis egentlig? :bok: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 joda, enig i at det ikke ble perfekt. Men husk at selve linsa er mindre enn lykta lengre bak. Så den dekker egentlig hullet veldig bra... men det er vanskelig å se ettersom både nettingen, bilen og lykta er sort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 artig prosjekt :) Men få for all del lik netting nede i fangeren som oppe i grillen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Motoren er en 2.0 SDI med ca 70 hester om jeg husker rett, den går så dårlig at jeg har ikke orka sjekke hvor få hester det egentlig er... Du får jo tuningboks til under 3000 på biltuning.no Tror du finner den i lista http://www.biltuning.no/docs/Biltuning%20liste.pdf Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 AudiV6cab. ja seff, var på bare prøvemontering. Det står jo også på bildene. skulle se om touran-grillen i det hele tatt passet der... Alt er langt fra ferdig :) Baufish, om jeg ville bruke penger på motor på denne bilen hadde jeg nok kjøpt større motor fra starten av, skal jo bare være vinter/arbeids/firmabil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Nå som du har skaffet ryggekamera kan du vel i utgangspunktet bytte speilene også? Må si bilen er blitt veldig pen! Hvordan firma er det egentlig? Tror aldri jeg kunne fått elektrikkerfirma til og gjøre noe sånt noe med bilen :P Kristian Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Nydlig caddy da, liker egentlig disse bilene godt jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 heisann, lenge siden jeg har vært inne her nå. Bilen eies av en Ica butikk ;) Jeg lakket forresten øyelokkene i går, skal prøve å få grillen ferdig i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 I dag fikk vi gjort ganske lite egentlig. Men dere ser vel... Øyelokk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 NOOOOOOO!!!!!!! Denne bilen var et syn av en arbeidsbil/vinterbil/firmabil, men nå sank den mange hakk i mine øyner etter at dere har fått på en svær jævel av en kleshenger? Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg