Olaman Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Heisann! Jeg tenkte jeg skulle hjemmelakke bilen min fra hvit til svart, real harrylakking, jeg bor på bondelandet, så det er ikke så farlig med akkurat det, men jeg undrer; hva synes onkel Blå om at jeg bytter farge på fanteriet? For i vognkortet mitt synes jeg å huske at det står "Volvo, reg.nummer ditt og datt - Hvit", og da må det vel ha endel å si om jeg lakker den om? Så Help!, som Beatles engang sa! Hva må jeg gjøre for å få en hellakkering godkjent med ny farge? Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorviken Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 eneste du skal trenge er å møte opp på biltilsynet å bestille nytt vognkort med riktig farge på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Det er ikke mer enn det? gfjør jeg det etter at jeg har lakkert den da? jeg lakker og forteller det etterpoå? Jeg trenger ikke søke dem om det først? Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Den linja med modellnavn og registreringsnummer angir vel bare hvilken farge skiltet har, som for personbiler er "hvit" eller "hvitt" (husker ikke nøyaktig hva det står i farten. Fargen står vel en annen plass i vognkortet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 har ofte hørt dem har nevnt på politiradioen at "hvit bil med regnr blahblah" osv.. sjekk på kjørtøy.. også kommer det tilbake at det skal være en blå bil f.eks.. men det skjer ikke noe mere.. trukke du trenger å endre fargen på bilen i vognkortet heller.. du skal være veldig veldig uheldig om dem starter å pirke på det i allefall.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Om du vil ha det i vognkortet må du i teorien betale 550 kroner for en kontroll. På den andre siden, så tror jeg ikke noen vil gi deg mangellapp om du har annen farge enn det som står i vognkortet. Mange har ikke farge oppgitt, og mange har helt feil farge oppgitt.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Om du vil ha det i vognkortet må du i teorien betale 550 kroner for en kontroll. På den andre siden, så tror jeg ikke noen vil gi deg mangellapp om du har annen farge enn det som står i vognkortet. Mange har ikke farge oppgitt, og mange har helt feil farge oppgitt.. Lurer på hva dem vil skrive på en harlequin-edition kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hehe, blir vel "Se vedlegg", og så legge ved ei lang liste til vognkortet.. :P olehenri fikk parkeringsbot med sin Civic med effektlakk, og fikk "Lys" oppgitt som farge på bilen på bota.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg