Gå til innhold

Pda Gps


Pana

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nettop en Qtek 9100 som kommer i posten på mandag. Tenkte jeg skulle avansere til GPS mottaker på denne og montere dette i bil (ser de har en god holder og lader til denne på komplett.no

 

Noen som har testet PDA GPS i bil?

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

funker, men det er tregt... bildet oppdaterer seg seint, gpsen mister signal med satelitten og pdaen mister signal med gpsen... har bare prøvd med Qtek 9100 og Navigon gps, og dette var ikke noe tess iforhold til en ren gps...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Dell Axim x50v pda.

Holux GPS (bluetooth)

Og en TomTom 5, aldri hatt problemer, oppdaterer posisjonen i realtime, ikke noe treghet eller problemer, holux`n bruker sirfstar 3 chipsetet og er veldig rask til å finne signal etter tunneler. Signalet er stabilt og godt, som regel ligger mottakeren min i handskerommet på bilen, og signalene er mer enn gode nok til navigasjon med tom tom.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt min 9100 et par måneder nå og har fortsatt ikke noe positivt å si om den.

hvis den er bra som gps blir jeg veldig overrasket.

noe som selvsagt er synd til den prisen.

hva som ikke er positivt? har hatt min en liten stund nå og er storfornøyd med den. Oppdaterte ROM'en og den virker supert :)

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benytter Palm One Treo 650 + Holux bluetooth og Tom Tom 5 med full Europa-pakke, fungerer feil fritt, både til fots i Roma med GPS'n i brystlomma(eget modus) og i bil. Herlig å droppe kartet på Autobahn. spesiellt ved nattkjøring, lett å finne hotell, ringer direkte opp fra Palm'n bare ved å trykke på kartet.

ZOOM-ZOOM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du er interessert har jeg en Bluetooth gps med sirfstar 3 chipset. Brukt sammen med qtek 9090. Fungerer feilfritt, og med sirfstar 3 er den overlegen andre gpser på oppdateringstider og slikt. Er oppe og går iløpet av noen sekunder etter at den er slått på..

 

Send PM om du er interresert. Har også software.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva som ikke er positivt? har hatt min en liten stund nå og er storfornøyd med den. Oppdaterte ROM'en og den virker supert :)

ettermin mening er det en lite brukervennlig telefon og en ubrukelig pc i en stor pakke.

mao to ting jeg ikke trenger.

fikk min på jobb og jeg bruker heller en privat mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettermin mening er det en lite brukervennlig telefon og en ubrukelig pc i en stor pakke.

mao to ting jeg ikke trenger.

fikk min på jobb og jeg bruker heller en privat mobil.

 

Du kan jo ikke si at du ikke har noe positivt å si om den, når grunnen til misnøyen er at du ikke har behov for den.

 

Hvis telefon delen og pc delen er to ting du ikke trenger, hvorfor har du da fått en pda?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet dette i 2 dager nå. Må si at jeg er storfornøyd med det. Går glatt og fint, finner sattelitter etter 2 sec etter jeg har vært i tuneller osv :) Har homer simpson som "guide"

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Du kan jo ikke si at du ikke har noe positivt å si om den, når grunnen til misnøyen er at du ikke har behov for den.

 

Hvis telefon delen og pc delen er to ting du ikke trenger, hvorfor har du da fått en pda?

Ok.

Jeg har ikke noe postivt å si om den.lol

 

Tror du misforsto litt, det er en lite brukervennlig telefon og ubrukelig pc jeg ikke trenger, ikke mob og pc i ett.

 

eks: 3 sekunder eller mer for å skru på (et dårlig) kamera, lite brukervennlige menyer, treg oppstart, dårlig kalender,dårlig batteritid osv.

 

(Alt er selvsagt mine meninger og gjenspeiler ikke nødvendigvis andres erfaringer eller meninger.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår