basstorius Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei. Har en `99 tdi stv som jeg kjøpte for en ukes tid siden. Fin bil det, emn det er to ting som irriterer meg. Dene ene er at sentrallåsen ikke funker hvis man ikke låser fra passasjersiden. Veldig rart. Også virker ikke den ene høyttaleren i førerdøra. Er det noen som har en rep. manual til denne bilen? Jeg vil ikke rive istykker noe på den fine passaten min:) Emil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Det høres ut som du har noen løse ledninger, ta og sjekk om ledningene i døroverføringen er hele, du tar vekk gummien der så ser du om det er noen brudd! Ang sentrallåsen, har du ikke fjernstyrt? Prøv hvertfall å smør låsen litt, kan hende det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basstorius Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Nei, sentrallåsen er ikke fjernstyrt. Tenkte jeg skulle ta av dørtrekket for å sjekke bak der iom at høyttaleren ikke virker også. Men hvordan tar jeg det av. Vet at det er to torx skruer og klips. Men det sitter fortsatt fast der hvor håndtaket er. Vil ikke ødelegge noe, så derfor spør jeg heller først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Tror du må vippe av noen av de små plastdekslene som er der du tar tak i døren for å lukke den, sitter en skrue bak der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basstorius Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 En annen ting jeg lurer på med det samme, er at min bil er import. Det vil da si at den ikke har kjørelys. Det er jo litt irriterende. Er det noen enkel måte å få ordnet dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ikke-kjørelys er jo faktisk kjekt da kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basstorius Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Nei det er det ikke, for det er så lett å glemme å slå de på igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 tdi Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Se her,gå hit: http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ Bedre förklaring får du lete etter.Lykke til!:hello: Siter V6 tdi 4M Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basstorius Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Mange takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaktus100 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 En annen ting jeg lurer på med det samme, er at min bil er import. Det vil da si at den ikke har kjørelys. Det er jo litt irriterende. Er det noen enkel måte å få ordnet dette på? Koster 500 - 800 kroner for å koble om. Jeg gjorde dette på min for noen mnd siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basstorius Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hvor fikk du gjort det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Verksted eller Møller-verksted kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Sentrallåsen på min bil også har vært litt rar siden jeg kjøpte den.. noen ganger låst seg.... men blitt grei igjen.. nå har bakdøra låst seg på førersiden og vil ikke åpne seg mer.. tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg