raboc Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Det er vanskelig å ta bilder av biler i fart når det er mørkt, gitt. Men her er noen forsøk: ** byr opp til dans :-D S2 brenner opp nye dekk... En av kveldens ivrigste; typisk S14-sjåfør.. Uskarpt, men nesten litt tøft? Quattro-power! ... også mere S14.. Max Power og Gatebil-bladet konkurrer i hvem som har den dum(distrigste) fotografen.. (jeg håper dere fikk mye bedre bilder enn meg!) Husmorskyline... ... også en av de ivrigste.. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Fine bilder :thumb Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 jeg satt på med denne S2`en, skal si det var en morsom opplevelse, så ikke skiten inni bilen men.. hehe! Bra bilder. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jævla bra bilder, ØS på med fler om mulig, hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Meget bra bilder! Har litt på videotape selv, men skiltsladding tar iallefall en uke om det må på... :| Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 finebilder:) ingen bilder av min?hehe måtte svi av litt gummi jeg også :) det ristet for mye i rockefoten.jeg kjørte den blå omegan under oppbyggning ;) ulakert frontfanger og pusse støv over hele bilen ;) hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Meget bra bilder! Har litt på videotape selv, men skiltsladding tar iallefall en uke om det må på... :| Det BØR på :-P Irriterende at jeg ikke fikk vært der :( Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Kamera som jeg har brukt er Canon 350D med 18-55 linse. Blir nokk en annen etterhvert :) Fin tenningsrekkefølge :D Spessiel Lamborghini? Mhm Her er Galleri fra kvelden http://smg.photobucket.com/albums/v218/CalibR/Streetmeet-Ingierstrand/ Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Det er vanskelig å ta bilder av biler i fart når det er mørkt, gitt. Men her er noen forsøk: Max Power og Gatebil-bladet konkurrer i hvem som har den dum(distrigste) fotografen.. (jeg håper dere fikk mye bedre bilder enn meg!) .. Dette er jo ingen problem, hadde full kontroll jeg... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Dette er jo ingen problem, hadde full kontroll jeg... Enig i at du så ut til å ha kontroll, men det hadde ikke alle andre utpå der hvor fotografene var minst like nærme - derfor jeg 'slang litt med leppa'. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Max Power og Gatebil-bladet konkurrer i hvem som har den dum(distrigste) fotografen.. (jeg håper dere fikk mye bedre bilder enn meg "If your pictures aren't good enough, you're not close enough." - Robert Capa Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 "If your pictures aren't good enough, you're not close enough." - Robert Capa :thumb Ingenting er godt nok!!:iconsm Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
placid Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Spessiel Lamborghini? Mhm 1 av 11 eller 12 :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Felgkant er noe vi liker:) Helt rå Lamborghini btw. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Felgkant er noe vi liker:) Helt rå Lamborghini btw. Merk også loddet kiddie Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg