Gå til innhold

2 stk ny BMW M6 e18 drammen

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Idag så jeg faktisk denne bilen på nært hold for første gang...og jammen så jeg ikke 2 stk! Møtte en rød i motgående fil rett før Asker på vei mot Oslo og på vei hjem, rett før Drammen, kom det en blå imot kjørende retning Oslo :)

Moro å se to slike superbiler på samme dag :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den samme blå M6'n hver gang jeg er i Oslo omtrent (i hvertfall de to siste gangene, hehe...). Tror det er en eldre fyr fra Drøbak som eier den.

 

Edit: Angående Drøbak. Var i Drøbak forrige søndag, og så en ganske grom rød AC Cobra (?). Noen som har noe mer info om den? Sinnsyk lyd i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må den ha kommet nå nylig, for den har jeg verken hørt eller

sett noe til.

 

Er ikke så alt for ofte jeg er i Tønsberg, men har vært en del på sykehuset der i det siste. Og denne svarte M6`n stod ved jernbanestasjonen for en drøy måned siden. Nydelig bil. Eldre mann (så klart) som kjørte den.

VAG; Ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Edit: Angående Drøbak. Var i Drøbak forrige søndag, og så en ganske grom rød AC Cobra (?). Noen som har noe mer info om den? Sinnsyk lyd i den!

 

Det er nok den røde vi har på nesodden. kjenner dattera til han som eier den. han har mange grombiler! NEI jeg har ikke bilder av den!

 

Men den er helstrøken. 427 motor.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går en blå en i drøbak og.

 

 

Hva!! :P Går en fast i Drøbak?

 

Jeg vet at en kamerat av meg sin pappa lånte en BMW M6 i Blå, men den har de levert tilbake, jeg bor i Drøbak og jeg ser mye fint her :D men aldri sett en blå M6 ( - den som ble lånt for leeenge siden)

 

Når så du den sist?

Forspranget Ligger I Teknikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår