Volvo_Roger Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Hei 940 min lekker kjvæske fra toppen bak vann pumpen, bak manifoilen fremme på manifoilen.Lekker ikke i oljen og oljen svetter ikke ut langs topp pakningen.Lurer på om jeg kan bruke radiatortet til og fikse dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 prøv med en ny pakning mellom pumpe og blokk Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Er ikke fra pumpen men bak denne fra topppakningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Det jeg lurer på er om det ikke er den o-ringen som ligger mellom toppen og vannpumpen som er defekt. det kan da se ut som det lekker fra toppakning. Forøvrig; bare parkert hos MT ,eller jobber der? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Har brukt radoitar tett av pulver type , så nå er den tett lekker ikke. Jobber ikke på MT (Moderne Trillbår),men skjønner jo at vi låner samme versted lokale når vi skrur(Gaia ):thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Har brukt radoitar tett av pulver type , så nå er den tett lekker ikke. Jobber ikke på MT (Moderne Trillbår),men skjønner jo at vi låner samme versted lokale når vi skrur(Gaia ):thumb forskjellen er vel kanskje at jeg jobber på gaia kanskje?? Eller "Tide" Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Er ikke fra pumpen men bak denne fra topppakningen Enig med V940R6 :thumb Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 forskjellen er vel kanskje at jeg jobber på gaia kanskje?? Eller "Tide" Jeg jobbet på Gaia for to år siden men fatern jobber som buss sjaffis på gaia.Derfor bruker vi nyborg når vi trenger grav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg