Gå til innhold

Råd om kjøp av A4?

Ranger emnet

robertan

Anbefalte innlegg

Skal se på en Audi A4 Avant 1,8 stv hos forhandler snart.

Bilen har gått 165000, og pris som er satt er 98 000. Prisen er med omregistr. og årsavgift, men synes den fortsatt er priset litt høyt.

Har lite peiling på biler og mindre peiling på audi. Noe jeg bør spørre om eller/og forsikre meg om før et evt. kjøp.

- 96 Audi A4 Avant 1,8

- 87 VW Golf 1,6 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Bare å kjøpe en omformer. Har sett dette har blitt gjort noen ganger(satt maskin i bilen), men aldri sett noen bruke Mac mini. Det forundrer meg litt, da denne er liten, har et overlegent design og masse muligheter. Med front-row har man bortimot mediasenter også...

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore.woa/wa/RSLID?mco=6A2AA4B0&nclm=Macmini

Ehem, gratulerer med ny bil!! Ut med bilder

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kjøpe en omformer. Har sett dette har blitt gjort noen ganger(satt maskin i bilen), men aldri sett noen bruke Mac mini. Det forundrer meg litt, da denne er liten, har et overlegent design og masse muligheter. Med front-row har man bortimot mediasenter også...

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore.woa/wa/RSLID?mco=6A2AA4B0&nclm=Macmini

Ehem, gratulerer med ny bil!! Ut med bilder

Får kjøpt strømforsyninger til pc som kobles rett på bilbatteriet. Og Mac mini er vel ikke noe særlig egnet som carputer ettersom den har minimalt med støtte for formater (med mindre man bruker ett av de hackene som finnes) :P Tviler på at du kan få installert noen form for GPS og GPS software på den å.

Edit: Blanda sammen Mac mini og Apple TV jeg nå, beklager :doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider