robertan Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Skal se på en Audi A4 Avant 1,8 stv hos forhandler snart. Bilen har gått 165000, og pris som er satt er 98 000. Prisen er med omregistr. og årsavgift, men synes den fortsatt er priset litt høyt. Har lite peiling på biler og mindre peiling på audi. Noe jeg bør spørre om eller/og forsikre meg om før et evt. kjøp. Siter - 96 Audi A4 Avant 1,8 - 87 VW Golf 1,6 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 er blidd spurt om tusen ganger før på dette forumet.. prøvd å søke litt? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 greit å si årsmod. i samme slengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertan Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Bilen er 96 mod.. Har kjøpt den nå. Fikk den for 93k :) Siter - 96 Audi A4 Avant 1,8 - 87 VW Golf 1,6 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 gratulerer:) du vil neppe bli skuffet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 gratulerer med fin og pålitlig bil :) Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Bilen er 96 mod.. Har kjøpt den nå. Fikk den for 93k :) ta og legg ut noen bilder av bilen då :) Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Ja bilder hadde vært fint, gratulerer som Audi eier :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertan Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Diverse bilder fra da jeg monterte PC i bilen: http://www.robertan.com/dico/index.php?page=carputer Siter - 96 Audi A4 Avant 1,8 - 87 VW Golf 1,6 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Mekk deg en tråd her i forumet, med oppsummering av bilen din, og fremgang.. med masse bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Virker som et kult prosjekt dere har :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hvordan har du gått fram når det gjelder strøm tilkobling til denna pcen din? Det er noe jeg kunne tenkt meg i bilen selv :D Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Bare å kjøpe en omformer. Har sett dette har blitt gjort noen ganger(satt maskin i bilen), men aldri sett noen bruke Mac mini. Det forundrer meg litt, da denne er liten, har et overlegent design og masse muligheter. Med front-row har man bortimot mediasenter også... http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore.woa/wa/RSLID?mco=6A2AA4B0&nclm=Macmini Ehem, gratulerer med ny bil!! Ut med bilder Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Bare å kjøpe en omformer. Har sett dette har blitt gjort noen ganger(satt maskin i bilen), men aldri sett noen bruke Mac mini. Det forundrer meg litt, da denne er liten, har et overlegent design og masse muligheter. Med front-row har man bortimot mediasenter også... http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore.woa/wa/RSLID?mco=6A2AA4B0&nclm=Macmini Ehem, gratulerer med ny bil!! Ut med bilder Får kjøpt strømforsyninger til pc som kobles rett på bilbatteriet. Og Mac mini er vel ikke noe særlig egnet som carputer ettersom den har minimalt med støtte for formater (med mindre man bruker ett av de hackene som finnes) :P Tviler på at du kan få installert noen form for GPS og GPS software på den å. Edit: Blanda sammen Mac mini og Apple TV jeg nå, beklager :doh Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 al3x: Tror jeg du må ha gjort ja :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg