ballemann Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 fikk meg et powerfilter i går, så jeg tenkte jeg skulle sette det på, men jeg har ikke peiling på hvordan :P så om noen har tips osv, hadde det vært supert :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Hvilken motor har du da? MPI/SPI? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 mest sansynlig den dårligste :P er en 55 hester.. jeg vurderer å bytte ut katalysatoren med et rør også foresten, funker det bra på bilen min? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hmm, jeg tenker mer på hvordan jeg skal gjøre det når jeg har fjerna den originale luftfilterboken, det går jo masse slanger å dritt inn til den, og den luftmenge måleren... Hmm :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvilken type filter har du da, det finnes flere versjoner av 55 hk motoren Har du rundt stort filter bak på motoren a la forgasser eller firkantet rett bak lykten på passasjersiden? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hva kan skje hvis man ikke kobler de luftslangene over på noe annet etter at man har satt på "power"-filter da? Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hva kan skje hvis man ikke kobler de luftslangene over på noe annet etter at man har satt på "power"-filter da? Kommer jo an på hvilken motor du har, og hvilke luftslanger du ikke kobler til det da...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Riktig.... Nei, jeg er litt usikker... Kjøpte bilen slik, men av og til i lavtrykk/fuktig vær så kveles motoren lett når den blir varm... :-/ Har lurt litt på om det kan være pga de luftslangene/vakumslangene som ligger der og bare er blenda..? Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg