Gå til innhold

Gålfen Rolf (Kid-A's nye bruksbil)

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

I ofte jeg starter en prosjekt-tråd for andre... :hello:

 

Siden Bad-Roc nå blir heltids prosjektbil, så trengte Kid-A en bruksbil...

 

Og siden jeg driver litt med BRA biler, så hadde jeg lovt Kid-A om å tipse han om det dukket opp en Gålf til en BRA pris... Og det gjorde det...

 

Dro til Ryen for å plukke opp Kid-A klokka 11 i denne kjappe sportsbilen...

 

Bilde_382.sized.jpg

 

Kid-A kom løpende mot denne fancy sportsbilen etter å ha parkert Bad-Roc'n...

 

Bilde_502.sized.jpg

 

Etter en snau halvtimes kjøretur kom vi fra til Holter, der Gålfen stod...

Bilen var egentlig alt for ny etter vaerste-standard, 90 Golf GL m/luke, servo osv...

 

Bilde_503.sized.jpg

 

Som dere ser er bilen i den fargen Kid-A elsker, nemlig krokanis-hvit... Det var noen mangler på den som tidlige eier klaget på, b.l.a at den fusket og ikke ville gå rent...

 

Så prøvetur ble det og bilen gikk som ei kule... Godt skodd var den også, i tilfelle overraskende snøstormer... (alltid beredt)

 

Så da ble det kontrakt's skriving...

 

Bilde_385.sized.jpg

 

Her en lykkelig ny eier av er Gålf 2...

 

Bilde_395.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men hvor lenge var Adam i paradis...

 

Etter hundre meter så gjorde Rolf noen HOPP og HARK før den døde hen, og da var det fram med slepetau... (se så store ører jeg har)

 

Bilde_396.sized.jpg

 

Etter å ha slept bilen ned til Værste til RAkriste & Co, så måtte vi se og finne oss et nytt batteri siden det som stod i Gålfen var helt ferdig...

 

Bilde_397.sized.jpg

 

Etter å forsøkt med et like ferdig batteri som Nitewlkr hadde stående, gav vi opp og kjørte til Oslo for å hente nytt batteri...

 

På turen opp passerte vi denne... (sjekk speilet)

 

Bilde_399.sized.jpg

 

Og endelig oppe igjen, og vi bytta batteri...

 

Bilde_398.sized.jpg

 

Å da starta Gålfen som et skudd, og alt var i orden... Så grunnen til at tidligere eier hadde plaget med fjusking og sånn var batteriet... : eek :

 

Så med godt grep kjørte vi Gålfen til Oslo, hvor vi avtalte å møtes på Vaerste senere...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid-A tok sjansen på at det ikke kom flere overraskende snøstormer denne sommeren og tok sjansen på å legge om til sommerhjul... :thumb

 

Men først måtte Rolf offesielt døpes, og jeg fikk den store æren av å døpe han... (jeg har forressten aldri sett Kid-A med et så lite kamera før :respect )

 

Bilde_405.sized.jpg

 

Og så ble dekkomlegging...

 

Bilde_504.sized.jpg

 

og da var sommerdekka på bilen... :hello:

 

Bilde_501.sized.jpg

 

Kid-A kan selv si hva han gav for bilen om han ønsker det... ;)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir faktisk levert slik? :eek:

Jepp, den blir levert sånn. Men med forskjellige fargekombinasjoner. Altså, de samme fargene, bare forskjell på hva slag farge fangere/skjermer osv har.

 

Sånn:

015.jpg

 

Og sånn blant annet:

golf-766761.jpg

 

Men sikkert nok Golf 3 her nå, ikke det tråden handler om. (Kan slette dette innlegget om trådstarter vil det)

 

Noe mer framgang med Golf'en da?

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår