Gå til innhold

Gålfen Rolf (Kid-A's nye bruksbil)

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Oslo Autolakk mener det er halve jobben å lakke nye dører fremfor brukte.

Derfor har jeg bestilt 2 kliss nye dører i dag :)

 

Dessuten har jeg avtalt et møte mellom Helene Rask og Polardego (ja, helt sant!).

 

 

whaaaaaaaaaaat? og hvor er min innbydelse? :p

 

EDIT: hvor mye kosta dørene?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir det hellakkerte fangere og lister? Får for all del håpe du beholder lister etc svarte. Kvit bil med svarte brytninger er genialt fint:)

 

Ren kvitfarge, vil det si en som er veldig mye hvitere enn originalt?

Jepp.

Fargen har ikkeno' navn. Den er rett og slett rent hvit - uten noen form for iblanding

 

Dette skal være et enkelt prosjekt, for å spare tid til Bad'roc, så fangerne forblir originale.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å komme til hektene nå...

 

I dag har jeg vært og henta:

- Ny dører, forskjermer og nedre grillist, original VW

- Ny frontfanger, Veng

- Grillist, Kamei

- Hvite sideblinkere

- Mørke frontblinkere, uten oransje gjenskinn - som det var i de forrige

 

Og avtalt at Øverby Køståm skal sveise igjen høl for bakre pusser og spyler, emblemer og antenne

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Det blir en Clean hvit golf, altså.. :) Nesten synd du er så kreativ... det er vel bare å starte å søke spons til denne og snart...... :D (Som en klok mann sa: *det vil helst gå galt*)

 

Men... (her følger vill og dum ide...)

 

Hva med å bygge utrykningskjøretøy av den? "Gatebil FotoExpres" eller lignende.. Fulstendig med røde usa-snut-taklamper (fremkallingslamper) sherifstjerne med cameralinse inni, og glenn rodney som skriker *bæææbuuu..--- fløtt dere* som sirene?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Rolf Kom hjem igjen i dag, med danskebåten

 

Det ble 368 mil gjennom Europa :driving

Rolf har funger perfekt!

Har brukt ca 7 desiliter olje, og bakbremsene piper litt - ellers helt perfekt!

 

Dårlig aks, men marsjer fint på rundt 160 km/t og topper 190 på nåla.

 

Var innom Marc i Hamburg, som driver http://www.bil-tuning.de, er skikkelig entusiast og en bra fyr.

Han hadde mottatt baklampene jeg kjøpte på Ebay.

Men da vi pakka dem opp viste det seg å være helt vanlige gammeldagse helsota lamper :(

Første gang jeg har blitt lurt på Ebay - men et tap på 17 Euro kan man jo leve med.

 

Og jeg har bestilt sota frontlamper med kryss, uten klarglass, hos Marc - men produsenten klarer ikke å levere før i desember.

Jeg SKAL ha akkurat slike, så det er bare å vente...

 

Igår var jeg innom Tysklands største bilskrot, http://www.kiesow.de, rett utafor Hamburg

Her står lange rekker av hver bilmodell pyntelig stilt opp på en betonglagt plass, og man kan sette verktøykassa i en handlevogn(!) og trille rundt og plukke deler.

De har også et enormt lager av ferdig demonterte deler.

 

Her var det ordnung og bra priser. Anbefales!

 

Jeg fylte Rolf til taket med Scirocco-deler, og litt annet for en kompis.

Fylte Rolf til taket med Scirocco-deler, og en Audi TT-bakfanger til en kompis.

 

Mer om dette snart i Bad'roc-tråden ;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår