skarpH Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Heisann Er det startmotoren som kan være problemet hvis den har problemer med å starte ofte? Kjører en stund, stopper, kjører igjen og stopper så har den problemer med å starte, må trilles i gang. Eller kan det være mer alvorlige problemer? Er en Golf 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Slår starteren inn? Eller er det ikke reaksjon idet hele tatt fra den? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 starteren slår inn så plutselig reagerer den ikke mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Det er ikke starteren, fordi som du sier så slår den inn. Jeg har samme problem med min BMW E28. Fungerer alt det elektriske på bilen din? På min bil virker ikke viskere/spylere, derfor tror jeg dette kan være strømfordeleren/generator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 alt det elektriske er i tipp topp stand hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hvis den slår inn kun av og til så kan det meget godt være starteren som er feilen ja. Men for en sikkerhet så kan du rengjøre alle kontaktene til ledningene og sette de på igjen. Men kan godt være releèt på starteren som begynner å bli dårlig da. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxbury Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg hadde noe av de samme problemene med min opel calibra (8v) 91 modell. Viste seg at etter bilen hadde vært på verksted hadde de glemt og sette i en kabel i motor rommet. Dette førte til at: 1. Jeg måtte prøve starte bilen x antall ganger før den startet 2. Batteriet flata ut fort (ladet ikke) 3. Den DRAKK bensin som bare F! Så om din bil har vært på verksted el.no i den siste tiden sjekk at alle kabler står i :) roxbury :) Siter 93 - Toyota Celica 2.0 GTI Widebody (X) 91 - Opel Calibra 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 starteren slår inn så plutselig reagerer den ikke mer Hadde samme problemet med min golf2 for noen uker siden. Trodde det var dynamoen som ikke gjorde jobben sin til enhver tid, så jeg målte spenningen hver gang før jeg slo av bilen. Det viste seg at en dag så var det god spenning i dynamoen, mens dager etter kunne den være helt "dø". Bestemte meg for å bytte den, gjorde det - og vips : NULL startproblemer. Dette hørtes bare veldig ut som jeg som hadde skrevet det for ca 10 dager siden.... :) Kjører en stund, stopper, kjører igjen og stopper så har den problemer med å starte, må trilles i gang. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg