Gå til innhold

abarth racing:volvo 740 b230FK+MS2

Ranger emnet


abarth racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

går jævlig sakte nå men får vel begynne å gjøre litt igjen.. er jo bare 3 mnd til jeg blir 18 så er vel på tide...

har pussa å grunna litt, men har mest prøvd å finne ut av feilen med el-nettet mitt.. har prøvd ett par andre bensin hjerner også men d hjalp ikke.. problemet er jo at jeg får pluss på begge ledningene som går til dysene, den som kommer fra hjernen skal jo egentlig gi minus? så jeg skjønner ikke stort nå gett... men skal en tur uy på volvo en av dagene nå å høre etter noen tips. så får vi se..

 

sånn står den i allefall nå.. grunna over bart metall og der jeg har sparkla i aff.. så får vi se om ikke jeg får gjort noe fremover nå...;)

siden.jpg

panser.jpg

 

så prøvde jeg med kappa fjør fremme

laav.jpg

sånn sku jeg nesten hatt den tror jeg;P men spørs vel åssen d blir å kjøre med..

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tjena :) driver å bygger på en 740 selv, men slipper all den rustsveisinga som du har holdt på med :) hehe.. har handla inn en T6 motor jeg da, som etterhvert må inn.. + store bremser osv.. lurer på å bytte til enten 940 eller 960 front, er mye penere.. veit du om det er mye å tilpasse for å få på 960 fronten eller? fanger-skinna, grill og lyktefester?

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja faan den rusta er noe driit.. skulle jeg skifta front nå skulle jeg hatt på 960 fronten, syns den er penest. naboen her holder på å setter på det på 740in sin nå. han sveisa i allefall over frontplata i fra en 960, så da passer jo lykter å grill, fangeren er jo ikke lik i de festene inni der så de måtte sveises om. skjærmene passa sånn ca, men måtte borre nye skruehull mener jeg.. og panseret er vel det som er det vanskeligste tror jeg? det er i allefall det jeg vet?..:P

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, panseret er nok det værste. Det går helt opp til frontruta, uten den "plata" i mellom panser og rute.. tenker jeg bruker 940 panser på det, om jeg skal ha 960 front :) har handla noe 940 interiør i dag:)

 

okå åssen passer 940 panseret med 960 lyktene a? sånn så det ikke blir non store gløpper lissom:..

svart interiør da ell? skulle jeg hatt å for mitt er grått å helt utslitt. blir vel et par racingstoler fremme å trekke om det bak tenker jeg..:P

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okå åssen passer 940 panseret med 960 lyktene a? sånn så det ikke blir non store gløpper lissom:..

svart interiør da ell? skulle jeg hatt å for mitt er grått å helt utslitt. blir vel et par racingstoler fremme å trekke om det bak tenker jeg..:P

 

hehe, tror 940 panseret skulle passe tålig bra.. for ogsp 960 panseret er ganske "firkanta" det også vett :) hehe, er vel lengden som er den største forskjellen.. ja, svart interiør fra 940 :) og skal til å gnikke og gnu på T6'en i morra :) har også tenkt på racingstoler. hvis du vil ha svart interiør, kan du også prøve å bruke "vinyl-lakk" på dørsider osv.. i og med at dem er mjuke og polstra.. da må du bare passe på å få avfetta skikkelig ,for det greiene der er som regel satt inn med no drit :P hehe :):thumb

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tror 940 panseret skulle passe tålig bra.. for ogsp 960 panseret er ganske "firkanta" det også vett :) hehe, er vel lengden som er den største forskjellen.. ja, svart interiør fra 940 :) og skal til å gnikke og gnu på T6'en i morra :) har også tenkt på racingstoler. hvis du vil ha svart interiør, kan du også prøve å bruke "vinyl-lakk" på dørsider osv.. i og med at dem er mjuke og polstra.. da må du bare passe på å få avfetta skikkelig ,for det greiene der er som regel satt inn med no drit :P hehe :):thumb

 

ja stemmer de:P dørsidene er svarte, men dem skal kansje bygges om etter hvert, er bare setene som er grå. når har du planer om å være færdig med bilen din a? blir gromt med 6er da;)

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer de:P dørsidene er svarte, men dem skal kansje bygges om etter hvert, er bare setene som er grå. når har du planer om å være færdig med bilen din a? blir gromt med 6er da;)

 

hehe, takker :) er ikke ofte man er borti en trimma Volvo T6 motor, og er jævlig grei lyd i de jeg har sett:) hvis du søker på streetfire.net og skriver "T6", er det en 240 som er rå der.. med T6.. har jævlig mye jobb foran meg, så jeg veit ikke helt :P tror ikke den blir ferdig med det første, så hvis jeg får lappen før den er ferdig, blir det til å kjøpe en risig herjevogn å bruke opp i mellomtia:cheers: ..

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takker :) er ikke ofte man er borti en trimma Volvo T6 motor, og er jævlig grei lyd i de jeg har sett:) hvis du søker på streetfire.net og skriver "T6", er det en 240 som er rå der.. med T6.. har jævlig mye jobb foran meg, så jeg veit ikke helt :P tror ikke den blir ferdig med det første, så hvis jeg får lappen før den er ferdig, blir det til å kjøpe en risig herjevogn å bruke opp i mellomtia:cheers: ..

 

feet lyd i den:D fløtta seg greit å. er bare å stå på så blir u nok ferdig;) har en anna 740 jeg å i tilfelle jeg ikke blir ferdig, noe som det ikke ser ut som jeg gjør men.. får se.:P

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, den jævla hauen harnte tenkt å starte gett. skal prøve å bytte tenningsboksen nå men om ikke det hjelper vet jeg ikke hva d kan være gett. da må d nesten bli datasprut:D

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår