Frank S. Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hei. Har en civic 92mod ståedne i gårdsplassen her. motoren er deffekt, begynner å koke etter kjøreturer på over 20 min. bakre eksos er ødelagt og bremsene på hele bilen er slitne. er den verdt noe som helst? karosseriet er fritt for bulker, og den er strøken i lakken. Ny lakkert for 4 år siden eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 betalte 5000kr for en som starta og gikk greit og hadde noen rustflekker her og der med skyldig avgift og manglende eu-kontroll..hmmm...92model sedan i hvit... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 oki, denne er en hatchback(?) Eu kontroll i år tror jeg, betalt årsavgift Er søstra mi sin. ho kjøpte seg en ny bil isteden. ble lei av at den kokte til tider. kan gå helt fint i perioder, mens i andre perioder "drikker" den vann og koker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Inntressert jeg sleng ut et bilde da vel å hvor holder du te hen da. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 jeg er og intressert.. kom med mer info og bilder.. mye rust? Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Heisann... You got mail....!! Mvh Tor E. TTVTEC Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg