rdl Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 kanke folk med MOTORSPORT i frontruta bare stikke å DØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!! hva faen vet demom motorsport?.... væffal ikke å vanke på en p-plass og vise frem drittkjerra si på biltreff! ps, rumpene var fine dem..... fine slikkbare småsaker dette gitt:) eheheh Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by Kid-A Yep! Jeg og en DYKTIG fotograf som heter Renee var fotografer for Gatebil i helga. Stort sett tok Renee seg av banekjøring, mens jeg dekket utstilling og camping, men på breisladden sto vi i hver vår ende. Bildene blir etterhvert å se på http://www.gatebil.no og i diverse norske blader Var sinssykt å stå på indre bane før breisladden å se folkehavet på ALLE kanter! Så ropte Glenn Rodney "Er dere klare?" Det gjallet "Jaaaaaa" fra absolutt alle kanter Da fikk jeg frysninger!!! Alle journalister, fotografer og erfarne folk i bilmiljøet jeg møtte i helga var enige om at dette har vært den villeste bilhappening i norgeshistorien! (og de som kjenner meg vet at jeg sier slikt fordi jeg mener det! ikke fordi jeg fikk betalt for å jobbe på treffet...) Akkurat kommet hjem, og adrenalinet pumper heftig fortsatt! At det går an..., nesten skremmende Og hva skjer etter dette? Blir det bedre, verre, større eller mindre? Uansett er det utrolig rått å oppleve denne utviklinga med det jeg jobber med til daglig! (sorry, men jeg er et følelsesmenneske:cool: ) Jeg vil og ha slik jobb........ Hmm... Kanskje du får en konkurent nå? :D :D Neida, bare kødder jeg, du er nok mye flinkere enn de meg og de fleste andre her til og ta bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 http://kinx.lnix.net/gallery/Gatebil2-2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frneeb Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Kan ikke noen få lagt ut noen video snutter fra helgen da....... sitter og refresher forumet hele tiden, i tilfelle det kommer noen linker...... abusolut ingen ting og gjøre på jobb, så det hadde vært fint med noen filmer fra helgen.. Siter Plazma MX-5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Noen av mine bilder fra helga :) http://www.impreza.sunndal.nu/gatebil/ Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Eieren burde spandere et sett med nye felger på denne kjerra synest jeg :( Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by Kid-A Yep! Jeg og en DYKTIG fotograf som heter Renee var fotografer for Gatebil i helga. Stort sett tok Renee seg av banekjøring, mens jeg dekket utstilling og camping, men på breisladden sto vi i hver vår ende. Bildene blir etterhvert å se på http://www.gatebil.no og i diverse norske blader Var sinssykt å stå på indre bane før breisladden å se folkehavet på ALLE kanter! Så ropte Glenn Rodney "Er dere klare?" Det gjallet "Jaaaaaa" fra absolutt alle kanter Da fikk jeg frysninger!!! Alle journalister, fotografer og erfarne folk i bilmiljøet jeg møtte i helga var enige om at dette har vært den villeste bilhappening i norgeshistorien! (og de som kjenner meg vet at jeg sier slikt fordi jeg mener det! ikke fordi jeg fikk betalt for å jobbe på treffet...) Akkurat kommet hjem, og adrenalinet pumper heftig fortsatt! At det går an..., nesten skremmende Og hva skjer etter dette? Blir det bedre, verre, større eller mindre? Uansett er det utrolig rått å oppleve denne utviklinga med det jeg jobber med til daglig! (sorry, men jeg er et følelsesmenneske:cool: ) Det var vel ikke du som tilfeldigvis tok bilde av grillen vår på søndag?.. den grillen med vannmelonen??... :).. kom en kar med proft utstyr og gatebil skilt og tok bilder av den:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ [b Eieren burde spandere et sett med nye felger på denne kjerra synest jeg :( [/b] American Racing eller hva de heter burde han ha hatt pån 18" eller 19" Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by 2FAST4U Jeg vil og ha slik jobb........ Hmm... Kanskje du får en konkurent nå? :D :D Neida, bare kødder jeg, du er nok mye flinkere enn de meg og de fleste andre her til og ta bilder... Bare å begynne i den ene enden det, det gjorde jeg! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by AXi0N Det var vel ikke du som tilfeldigvis tok bilde av grillen vår på søndag?.. den grillen med vannmelonen??... :).. kom en kar med proft utstyr og gatebil skilt og tok bilder av den:) Faen åsså, avslørt ved lokkelsen mot en sprengt vannmelon:mad: ;) :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Audi S1 Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by famir Audi S1 hehe.. tok samme bilde selv.. RÅ BIL! fikk du med dette da?? ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by Henrik H hehe.. tok samme bilde selv.. RÅ BIL! fikk du med dette da?? ;) Follogutta ruler... ps Leif er kul han også... så kan han leke... altså kjøre bil Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 [/b] Jeg har en STERK følelse av at eieren av denna bakenden ønsker dette bildet fjernet. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by vwgolf2 en heeelt grei bmw ;) Wollah......blir for teit med så mye stickers osv...den er jo ødelagt spør du meg Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg