Gå til innhold

cossie power: electric orange cosworth

Ranger emnet


cossie power

Anbefalte innlegg

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men, hadde jeg vært deg, så hadde jeg kosta på meg et datasprut og kasta den jenspeed chip'n.

 

både datasprut å store bremser står på ønskelisten,men det koster for mye akkurat nå....motoren er veldig "snill" og god faktisk,ikke en fusk,og går under literen på pen kjøring,så datasprut blir ikke riktig enda....

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både datasprut å store bremser står på ønskelisten,men det koster for mye akkurat nå....motoren er veldig "snill" og god faktisk,ikke en fusk,og går under literen på pen kjøring,så datasprut blir ikke riktig enda....

 

da er det jo greit, har prøvd noen cossier med sånn chip å det bare fuska å gikk dårlig, men hvis din fungerer så er det jo ikkeno å mase med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det jo greit, har prøvd noen cossier med sånn chip å det bare fuska å gikk dårlig, men hvis din fungerer så er det jo ikkeno å mase med ;)

 

tråden min ble borte en stund,jeg glemte selfølgelig å lese noen regler....shit happens.:roll:

 

er helt enig i att datasprut er tingen ja,spesielt det med tenning. men må si att chipen funker meget bra. kjører med AFR måler i bilen da,så jeg har litt kontrol.

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser vanvittig pen ut. Godt å se noen tørre å gjøre litt mer ut av en sedan cosworth...er altfor mange som ser dønn like ut og det er vel heller ikke mange som er så proppa med bilstereo...Nice work:thumb

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mange som mener att cosworth og stor stereo ikke hører sammen,men den bilstereo basillen er håpløs å bli kvitt,så sånn ble det:thumb

Hele stereoen er bygd med tanke på lav vekt da,så det veier ikke så mye som det ser ut som,klart noen kilo blir det,bilen er jo meget godt støydempet osv,men det angrer jeg ikke på,bilen er utrolig "stille" innvendig under kjøring,hører litt av 3" duren bare....hehe

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår