Kastel Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har eit dokument/bilde av trimsats til b230k å vurderer det det er en V kam og det såg ut som der følgte med annen bakakselutveksling 3,73:1 mye styr å få ordnet dette? så lurer jeg hvordan jeg legger inn bilde på forumet så kan jeg sende inn bildet av trimsatsen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 du ser et bilde rett ovenfor der du skriver nå.. et gult bilde med et fjell og en sol på.. trykk på det. og sett inn internettadressen bildet ligger på.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det sitter ihvertfall 3,73 bakaksel på alle volvoer med 4 trinns automat virker det som. Det er ihvertfall det på de jeg har med 4tr automat og de har forskjellige motorer og årganger alle fire... Så da er det bare å kikke på skroten. V kam eller til og med vx kam kan du få hos volvo eller KG-trimning til en grei pris. Kjøpte flere nye vx kammer på volvo for bare 1100,- stk for noen år tilbake. Lett!m'm Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det sitter ihvertfall 3,73 bakaksel på alle volvoer med 4 trinns automat virker det som. Det er ihvertfall det på de jeg har med 4tr automat og de har forskjellige motorer og årganger alle fire... Så da er det bare å kikke på skroten. V kam eller til og med vx kam kan du få hos volvo eller KG-trimning til en grei pris. Kjøpte flere nye vx kammer på volvo for bare 1100,- stk for noen år tilbake. Lett!m'm 242'en min kom med 3.91!! og m45 :p snakk om utveksling med lav toppfart, hehe.. ps. vx3 er vel bedre enn vx? får de vel brukte for 500kr tror jeg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hvordan får jeg bilde til å bli ei sånn webadresse da`da folkens?takker for svar foresten:P Det som jeg stusser i er å bytte den kamen for har hørt jeg trenger spesialverktøy å der er shims.Har byttet på opler å forder men har sluppet ¨å gjør sånt med volvoene hehe men nå vil jeg teste ut b230k for hva den er god for med en ny kam ,motoren fungerer faktisk ganske greit til å bere en b230k oxo ingen kødd med forgasseren eller noe :D "sjeldent det med katastrofe motoren:P" Kansje jeg er en av dei få heldige hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Bytt heller til K-kam, den er vassere. Trenger ikke spesialverktøy for å bytte ventilshimsa annet enn mikrometer. skjeldent du trenger å bytte uansett. Jeg hadde en slik kam i en k-motor for noen år siden og du merker god forskjell Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Last opp her; http://imageshack.us/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Last opp her; http://imageshack.us/ sjå om det funker no:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hvor får man tak i ett så sett? Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 deilig kurve på siste måling på siste bilde (med turbo+) hehe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg