sgran Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Lurer på hvilken polish som er den beste. Har sett endel som anbefaler autoglym isteden for Turtle, hva er det som er bedre med den isåfall? Har også sett noen steder at de har polish med fargepigment, blir det noe bedre resultat av det? Mener også å ha hørt at det ikke er noe vits med polish med fargepigment på metallic biler, stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Autoglym er bedre enn Turtle ja. Slipper å bruke så sinnsykt masse energi for å polere bort middelet. Litt individuelt hva folk foretrekker. Selv bruker jeg noe Carnauba voks. Stress å polere bort, men holder veldig lenge.. Har Turtle, Autoglym, Sonax mm liggende, men den relativt billige carnaubaen slår alle :) Greit nok med farge-voks. Funker på metallic også. Fyller igjen små riper og hakk i lakken, men holder ikke særlig lenge. En vask eller to så er det ihvertfall borte hos meg. Men greit om du skal stille ut bilen eller noe. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgran Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Okey Tror jeg vil gå for Autoglym da, men er det noen som veit hvor jeg får kjøpt det? Lurte også på om det er noen som veit om et bra middel for å gjøre svarte lister, fangere ol. svartere, som også holder mer en et par dager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Autoglym har de på det fleste bilrekvisita butikker... Vet at det i allefall har det CDcardik Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Bruk AutoGlym's Bumper Care. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 selger autoglym på statoil og shell også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 kan anbefale autoglym ;) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgran Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Bruk AutoGlym's Bumper Care. Fant tilfeldigvis en flaske med Autoglyms Bumper Care i kjellern. Det blei helt nydelig, så jeg for håpe det holder en stund også :) Lurte på om jeg også skal kjøpe noe slags lakkrens, fordi på venstre side av bilen er det et eller annet som ikke vil gå ordentlig bort ved vanlig vask. På avstand ser det nesten ut som om det bare er pollen, men det er det definitivt ikke. Men det blir hvertfall en handletur til BilXtra i morra uansett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Autoglym blir blankere enn de fleste, men det varer alt for kort. Bra til showbruk. Det var faktisk Biltema sin polish som vant i test, ikke spør om detaljer, for jeg har bare hørt det. Personlig skal jeg shoppe meguairs for i år... det skal visst være top notch! Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg