Tbend Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hei, lurer på hva problemet kan være, noen som vet? Av og til skjer dette: Bilen står og går på tomgang 750-900rpm, helt normalt, plutselig raser den opp og ned; mellom 300 - 1300rpm. For å få dette vekk går jeg i panseret og tar ut en plugg, (samma hvilken) Hører motoren går greit, og setter på pluggen, Vips er den normal igjen.. Dette kan skje når jeg kjører også 1000-6000rpm, når jeg da båtner fjøla,,, kommer det bare masse svartrøyk ut bake og den hoster seg sakte opp mot 4-6k. Dette skjer vel kanksje 1 gang i timen med kjøring, men jeg syns det har blitt oftere i det siste? Hva er det som må byttes? Regulator, Mengdemåler, Coil, Tenningsfordeler, Bensinpumpe?? Ps: Motor går som Fan når den virker. Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baxter Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg hadde samme problemet med min Golf II Pasadena (91), og jeg kjørte dyse rens på den og det funket meget bra. Du får kjøpe det på hvilken som helst bensinstasjon, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg hadde samme problemet med min Golf II Pasadena (91), og jeg kjørte dyse rens på den og det funket meget bra. Du får kjøpe det på hvilken som helst bensinstasjon, Hadde du samme problemet da? Hørtes for godt ut til å være sant ;) Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 hvis ikke det fungerer, kan du kanskje teste luftmengdemåleren (hvis du har). er ikke sikker på hvordan man tester den, men er sikkert noen som vet her på forumet. Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Neppe mengdemåler... Prøv å rens alle kontakter på motoren, og evt. bytte tennplugger. Pluggene er nettopp byttet ;) Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg