svein p Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Leverte en bil for en kamerat på huggern for 2 år siden.Men fikk aldri vrakpant for den.Husker jeg fikk et brev om at det var noe galt med innleveringa,enten reg.nr eller rammenr,husker ikke hva det var.Hvem kan jeg kontakte om denne saken? Glemte bare hele saken etter hvert.Men fant regnr på en lappe da jeg rydda i lommeboka ikveld.Sjekka på vegvesen.no,og der sto det at den var avregistrert. Er vel ikke store summen det er snakk om,men 1500 er da litt. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Ikke fått noe vrakmelding..? Kan vel høre med der du leverte den, om dem har noe oversikt, og evt hva som var feil.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 De skal vel ha dett i et dataregister... Tror jeg... Skader ikke å ringe, selv om det er en stund siden. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg