ingevel Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 ja lyktene skal vekk!! Skulle det vore mye rust under bilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Om du skal beholde baklyktene, så blir det muligens bedre om du lakkerer det som er sølv, sort? Syns 90'fanger burde være en selvfølge om du skal beholde potta og lyktene:) Du kan jo begynne enkelt med å legge ned vindusviskeren bak.. Blir litt mer clean bak.. Er bare løsne staget fra motor og dreie det 180 grader samme vei som motor dreier, så skru det fast igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 er desverre ikkje helt sikker på hva du meiner me å legge vindusviskeren ned har du et bilde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Har ikke bilde her og nå, skal prøve å forklare:) Det jeg mener: Nå står den jo rett opp og mot venstre.. Og visker først ned og deretter oppigjen til sin faste posisjon.. Ved å legge den ned, så ligger den langs pakningen på vinduet helt nede.. Den visker på samme området.. Når motoren roterer 360 grader, så har den visket en gang og er tilbake på samme posisjon igjen.. Det som er planen er å få viskeren til å begynne 180 grader før standard posisjon.. Jeg er litt dårlig til å forklare, skal lete etter bilde:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Sånn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 tenkte at eg skulle sette på senke settet i dag.. MEN det var ikkje enkelt. hvordan gjør eg det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 har du ingen til å hjelpe deg? kanskje litt vanskelig å forklare det over et forum.. legge ned bakrutevisker syns absolutt du burde fjerne lyktene bak iallefall.. potta kan hende kan bli stående men.. veit du om du vil ha 90look eller mere classic da? er fangerne dine med kromlister btw? eller er de bare hvite de listene? klarer ikke helt å bli klok på det jeg.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 stygt med bakrute visker på den bilen, i og med alt anna er so "cleant":p tatt vekk skilt osv, kunne fjerna viskeren med det samme de holdt på! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 tenkte at eg skulle sette på senke settet i dag.. MEN det var ikkje enkelt. hvordan gjør eg det?? tja.. bake er ganske lett, hvis ikke alt er rustet bort osv.. bare og fjerne noen mutrer i topp og en skru nede.. fremme må du sikkert ha fjørklemmer.. en mutter i topp og 2 skuer nederst.. da får du ut fjørbeinet.. da trenger du kanskje en spesial nøkkel til å ha av fjørbreinslageret av den.. kan godt hende du klarer å kakke opp mutteren med dor og hammer eller noe.. så er det en mutter til.. skur ut denne og ta av fjørskålen.. skift fjør og sett på i motsatt rekkefølge.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Har en 90 bakfanger hvis du er interessert, og et GTi interiør. Pluss en masse deler utenom, motor osv. Er ikke langt til Bømelulu heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 i dag har det sjedd store ting med bilen var på huggeren og kjøpte : dører. baklys og 90 fanger bak+++ så hvis noen har en 90 fanger fremme så PM. har også lexus lykter bak hvis noen er interisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ville nå heller gått for Rallye front.. Jetta front hører hjemme på jetta (helst ikke der en gang ;) SÅ må du senke mer en 40mm det viser jo nesten ikke engang.. Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 har gjort litt nå.. satt på vanlege grillen med fire runde lykter. 90fanger bak og fremme stereoen er montert 2x 12" og 4 9*6ere... montert strobelys i grillen og skal snart lakke bilen sort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg