Gå til innhold

Bredda E30 M3?

Ranger emnet


Torak

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er helt riktig... kjøpte bladet når jeg var i tyskland i sommer. forventet ikke å finne en norsk bil der akkurat, men men. Jeg synes forresten at bilen er litt for mye breddet. hit med hundringsen! hehe

 

Han liker tydeligvis breddinga, så ingen hundrings tjent ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hvis noen vil lete har jeg en del bilder av denne i mine albumer, mest i juli 05 albumet.

 

http://www.oppbrukt.net/gallery

 

Ellers har jeg 200 bilder av denne, pluss minus hjemme på dataen, og litt over 400 bilder av bilene til Mr. Vik totalt hehe :D Fan av bilene hans ja...

 

God be with you! :thumb

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hmm hvem er det som sitter i baksetet:P på det første bilde over meg tru:P meg det:D hehe er en kompis av meg som eier den... går som ett uvær..

btw: er 6 stk e36 m3er og 3 e30 med m5 motor(den ene skal rubokonverteres og venter `minst 800 hk`, og 2 andre `vanlige` e30 m3 i gjengen min, trur seriøst jeg må handle meg m3 snart.. ekke gøy å bare være sjåfør i de bila...

Drift it like u HATE it !

[sign:error]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hvem er det som sitter i baksetet:P på det første bilde over meg tru:P meg det:D hehe er en kompis av meg som eier den... går som ett uvær..

btw: er 6 stk e36 m3er og 2 e30 med m5 motor, og 2 andre `vanlige` e30 m3 i gjengen min, trur seriøst jeg må handle meg m3 snart.. ekke gøy å bare være sjåfør i de bila...

 

Helvete a ! :D Sånn det skal være. Hehe, skjønner at Mandal er stedet, burde ha flyttet dit skjønner jeg :smilbmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår