bikkers Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Repica plastbøsje. klarer ikke noen av bilene til de dere gatebil gutta. Gatebil er til å spy av.:puke Sorry, men det er min mening. Fjortis fyll og slikt har ikke noe med bil å gjøre.:assman Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yndis Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 kan finne mye bra på http://www.laughatrice.com selvom også der, er det mange biler som faktisk er schempe schtili =) taste and behag sier jo jeg.. jeg synes 944 er råfint, og mange er uenig med meg i det tror jeg ^^ Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Samme eier på begge bilene. Legg merke til detaljarbeidet. Sjekk "leppa" forann og bak. Er vanlige støtfangre som er kappa og snudd opp den. Oh my God. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ..og den gule Jetta'n, var ikke det en utstillingsbil som dro i land noen pokaler for lenge siden a? Mener jeg har lest noe om det i en annen tråd her for en god stund siden.. Den er grønn ;) Vant en del pokaler ja, var visst en slags demo bil for et stereo firma i Bergen eller et annet sted. Ser egentlig mye bedre ut på ekte, går på Rjukan nå :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Syns denna stiller sterkt jeg ass.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Nok OT folkens, hold dere til saken! Det jeg mente med Norges styggeste gatebil var at bilen skal se helt på bærtur ut! Den skal være dårlig gjennomført, mest blodharry gatebilen ute i norge som ser helt F*CKED UP! :D Gjerne gatebiler der folk har gaffateipa på postesker som bodykit! Noe som ser helt j*velig ut! :D Så bare kom med bilder! :) Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg legger ved ett eksempel av hva jeg vil se bilder av: Riktignok kan ikke denne stille som norges styggeste gatebil fordi den er svensk. Men gir ett godt eksempel etter hva jeg er ute etter! Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hva med min:thumb En 88mod Bmw 318i med m40 turbo..:rolleyes: Den ser jo rævva ut nå da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ju1ced Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Såg denna på leira(valdres)tidligere i vår. Såg denna samme dagen i fagernes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=1094 Denne må da ver representert. Fytti tenk å ødelegge en så fiin bil:iconsm Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Fant ikke bilde! men den mørke Opel Mantaen med gul dekor! Står forran den hvite caravella på det bildet her!! :puke Sier nå jeg i allefall.. til seriøst bygge å være oki , trodde det var denn du mente Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 supran til vaa er ikkeno fin nei. Men syns det er litt ille at dere legger ut bilder av biler å sier dem er driit stygge ogsånn, brått sitter noen å ser bilen sin. sikkert ikke like kult, selvom dem kunne trengt å høre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genpop Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Sorry altså, men enhver slik tråd som dette er dømt til å ende i det totale kaos her på dette forumet. Her er alt for mange ulike oppfatninger og meninger representert, i tillegg til at det generelt postes alt for mye OT i enhver tråd (dårlig forumkultur). Mitt eget innlegg inkludert.. Personlig mener jeg for eksempel at: - å style en Volvo er som å forsøke å sminke en gris eller i klasse med plastikkirurgien til Mickey Rourke, begge deler bør unngås - Opel Manta kan kanskje kan bli en vakker klassiker om enda 20 år dersom den er original og ustylet, men pr i dag er det kun en harrybil, og særlig dersom den er forsøkt stylet - At RS4 fangere og M3 speil er fullstendig utgått på dato - At Alfa Romeo generelt lager særdeles vakre biler - Den mye omtalte Supraen er harry stylet - At det generelt er fullstendig feil å tenke styling dersom man kjører for eks Toyota Carina eller Corolla eller Hyundai Hvasomhelst Og så videre. Poenget er at dette er eksempler på min oppfatning. Den er åpenbart fullstendig på tvers av mange av de andre på bilforumet sin, og dermed blir det helt håpløst å enes om hvilke gatebiler som er stygge når diskusjonen sklir ut i sånne ting. Trådstarter presiserte at han mente biler der stylingen var tapet fast eller lakken var ført på med rulle, og denslags - og det er noe alle her egentlig burde kunne enes om, hadde det ikke vært for at trådene altså drukner i OT og fjas, slik at poenget med det hele forsvinner.. Forresten kjører jeg selv en Audi A6 Avant 1996, senket 55/35 og med 18" RS4 felger lakkert mørk grå. Mer enn det bør ikke gjøres med en slik bil, det blir bare så jævlig stygt.. Eller noe sånt. Beklager at jeg kom med enda mer OT, men jeg måtte bare få det av brystet.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 detta er jo lite gjennomført..hehe Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg