Tellex Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Go`bilen er til salgs igjen etter en useriøs kjøper. Kom med bud og spørsmål. Tøff og sprek bil Info: - Eu ok o4.o6 - Årsavgift bet - 17" sommer og 15" vinter - Nye ventilerte bremseskiver fra sparco foran - El. M3 speil med hvite blinklys - Ractive luftfilter og innsugsrør - Ractive grenrør - 2,5 " sportseksos - Eurolite instrumentskiver (hvite) med blått / grønt lys - Orginal Civic vinge med bremselys medfølger (ikke montert) - Blanke baklykter (ikke montert) - Dekor kan fjernes lett - Momo matter, girkule og pedaler. - 15" pioneer sub i fabrikkasse medfølger + kabler og delefilter - Pioneer frontsett og hatthylle høytalere (meget bra) - Skiftet olje og filter hver 6000 km - Øyelokk medfølger (et må repareres) Bilen er i bra teknisk stand. Nylig byttet drivknute foran og hjullager bak. Kosmetisk så er det en liten rustflekk på førerdør og såvidt litt antydning i skjermbuer bak. Tar noen små timer med pussing for å bli kvitt. Bilen ble nylakket i 2004, lakkjobben er ikke helt topp men 95 % Selges for 80`k / bud. Dette er billig! Ring for info: 986 24 278 eller mail strandvik_o@hotmail.com Bilen kan vises i Hamar området. Skal ta flere og bedre bilder i sola i morgen ... Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hva synes dere om bilen da folkens?? Noen tips til forbedringer hvis det blir til at jeg ikke skal selge den? Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Heisann :) Pen bil! blir vel å kjøpe meg en slik iløpet av neste år... setene i sedan ser mye mere komfortable ut enn i hb :) Tips: skriv hvor mange KM den er gått ;) å noe annet en VTI er ikke akktuelt engang :) Men du kan nå få høre mine planer om den bilen var min :) * Original Baklukespoiler * Rød/Hvite baklykter *One Piece Angeleyes m/Xenon *Lakkert toppdeksel *Grenrør ville også fjærnet alt av dekor etc :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Den har gått 192` km....Det er byttet grenrør på den faktisk, Ractive som sitter på nå så vidt jeg husker, så det er ikke orginalt. Ellers så har jeg baklukespoiler med bremselys liggende og klare baklykter...Har bare ikke brydd meg om å montere det...! Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 haha, så ikke grenrøret før nå :P jaja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Da er bilen solgt...Noen som har gode forslag til ny bil?? Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alv prelude Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Honda NSX:thumb De finnes jo så mange biler å velge i, så du må si noe om hvor mye du har tenkt å legge i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Mine Forslag: Honda Accord Type R Honda Integra Type R Honda NSX (Ikke den billigste akkurat) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Godt poeng, her kom det forslag som var litt i overkant av det jeg hadde tenkt meg..Men maks 100 lapper har jeg tenkt å bruke..Men NSX er helt klart målet om noen år, det skal jeg bare ha. Går en syykt rå en her i Hamar...!! Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg