Gå til innhold

Guffen - Proskjekt overladet 245

Ranger emnet


Guffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter litt frem og tilbake med olje trykk og retur, så kaster vi ut den gamle motoren. Og setter inn den vi skulle låne litt deler av. Vi lånte hele motoren vi, en B230ft.

 

Den gamle ut...

lrdag004.jpg

 

Den lånte... Måtte låne hengeren også forsåvidt...

lrdag002.jpg

Det var også et helvete få motoren sammen med kassa, rart når noen plaserte jekken imellom.....

 

Bytte over litt deler...

lrdag006.jpg

 

Da er motoren inne, imorgen er det bare å koble litt rør og ledninger. Og noe gassing håper jeg...

lrdag012.jpg

 

Takk til http://www.playmarine.no for utlån av elefant...

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør du for å få nok bensin da? rart hvis det der er en trykkgasser med det luftfiteret

 

Over det bilde står det "dritt vi ikke trenger"...:cool:

 

Snakka forresten med deg på skjærtorsdag, skrøyt av bilen din:)

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

du kødder, right?

 

 

Trur ikkje han kødda nei. Bilen er helt grei nok den,han gjør jo det i det minste sjøl og setter ikkje bare bort jobben som visse andre!!

Trenger ikkje nødvendigvis ha en bil av dyrere sort og "upper class" som enkelte tror er mye bedre enn alt anna!! Han her driver iallefall ikkje med alt sjølvskrytet som "visse" andre driver med!!!!!

 

Stå på du,skal gi deg tips og hint viss du trenger noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

 

Trur ikkje han kødda nei. Bilen er helt grei nok den,han gjør jo det i det minste sjøl og setter ikkje bare bort jobben som visse andre!!

Trenger ikkje nødvendigvis ha en bil av dyrere sort og "upper class" som enkelte tror er mye bedre enn alt anna!! Han her driver iallefall ikkje med alt sjølvskrytet som "visse" andre driver med!!!!!

 

Stå på du,skal gi deg tips og hint viss du trenger noe

 

Folk skal få mene hva de vil... Men jeg prøver å holde kjeft vis jeg ikke liker det... Denne bilen har ikke kosta meg stort mer en 10 000, og det er med kjøp, avgifter, stereo, felger... Da er det jo morro å drive med...

Oppdateringer kommer...:thanks

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte de bilene rundt volvoen i garagen der, fetere italienere eller biler finnes det ikke. Men volvoen blir kul, hadde en 245 med Gr.A Turbo motor engang, det gikk helt rått med porsche sprut og 2 bensin pumper. motoren har jeg men ikke bilen, på en merklig måte rusta den opp for meg!!!

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine prosjekt er desverre lagt på is på ubestemt tid ettersom eg (sannsynligvis) går mot rygg-operasjon numero 2.........:puke

 

 

Ønsker deg lykketil med operasjon og god bedring og håper du kommer sterkt tilbake anngående prosjektene dine.

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over det bilde står det "dritt vi ikke trenger"...:cool:

 

Snakka forresten med deg på skjærtorsdag, skrøyt av bilen din:)

 

så i ettertid at det var dela på vei ut ja.... hehe. la kanskje merke til at jeg ikke var helt edru i strømstad. men ser jo nå at du var der... hehe

 

index.php?act=Attach&type=post&id=67779

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykketil med operasjon og god bedring og håper du kommer sterkt tilbake anngående prosjektene dine.

 

Thank u Thorn! hehe.....

Ja ligger her i senga og klør i fingrene,hadde faktisk tenkt å legge ut

en tråd om noen av prosjekta mine. Men får jo ikkje starta pga krank rygg :(

Men kan no sei so mykje at det er nok en turbo konvertering på gang pluss pluss,denne gangen en BMW E36 cab. :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å ta motoren fra den 3200gtn og sette inn i amazonen, bare det er plass så...

 

Ellers er motoren starta i 245n, skal bare modifisere og justere litt etterhvert. Større turbo er første pri, sitter en lavtrykk der nå. Noe kjedelig drag kan man si...

sndag001.jpg

sndag003.jpg

sndag002.jpg

 

Noen som vet hvor mye ladetrykk en B230ft tåler???

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår