Gå til innhold

Guffen - Proskjekt overladet 245

Ranger emnet


Guffen

Anbefalte innlegg

Fredag kveld etter et par pils kom det frem at en bekjent satt på "gåfortdeler". Noen dager med tenking på jobben kom jeg fram til at skulle vært morro og overlade volvon... Dette er en B21 som har gått 330 000, så faren for at dette ikke holder så veldig lenge vet jeg. Dette skal gå på en helg....

 

Onsdag:

Hentet deler:

245005.jpg

245004.jpg

 

Torsdag kveld:

Plukket litt fra hverandre.

245011.jpg

Noe dritt vi ikke trenger...

245013.jpg

 

Skal hente noen fler deler imorgen..

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åh, da så jeg den også, den som spola på innerhjulet, og med takgrind??? hehe. fjæringsvei ja, hadde ikke så mye av det på 75an jeg heller... måtte kappe putene litt så den ikke skulle bli helt stumm. ser helt lik ut som denna bilen til guff bortsett fra at min var vinrød med penta...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, da så jeg den også, den som spola på innerhjulet, og med takgrind??? hehe. fjæringsvei ja, hadde ikke så mye av det på 75an jeg heller... måtte kappe putene litt så den ikke skulle bli helt stumm. ser helt lik ut som denna bilen til guff bortsett fra at min var vinrød med penta...

 

De putene har jeg kastet for lenge siden:) Nye planer; hele motoren skal ut og inn med en ny en. Oppdateringer kommer i natt....

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår