Gå til innhold

Min nye prosjekttråd - Volvo 245 85

Ranger emnet


Thjoms

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

min bror som har laget dem..

 

Hmm, okei da er det nok bare å trå til med vinkelsliper og sveiseapparat for min del hehe.

 

Forresten så var bilen din jævla pen med de brock-felgene!

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, okei da er det nok bare å trå til med vinkelsliper og sveiseapparat for min del hehe.

 

Forresten så var bilen din jævla pen med de brock-felgene!

 

ja,hehe.. men ikke mere enn 25mm

 

hadde hatt dem om de ikke var så skjeive..

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Det er da verdt et forsøk kansje?:)

 

bare å få av glasset helt så,hehe..

skal prøve ja,går d ikke bestiller jeg bare ny

 

mere som er gjort på bilen,fjerna all sotinga på rutene bak..

anlegget er å ute:P

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god del av de vanlige rød/hvite baklysa på volvoene her hjemme, og på de fleste av de har jeg spretta av de to hvite glassa en eller annen gang. Noen for å bytte sprekte glass og andre for å vaske og tette lekkasjer når de har fylt seg med vann. De hvite glassa går lett å bikke løs hvis man er forsiktig, men de fargede er det verre med.

Man ser jo ofte volvoer som har mista ryggelysglasset, så de hvite glassene er vel vanskeligere å lime av noen grunn..

 

Men skal du ikke ha det hvite baklyset jeg har liggende likevel da? Nå har jeg jo avtalt med fyren i usa at jeg ikke sender det tilbake, men selger det til deg.. Ikke for sent ennå da for så vidt. Jeg har ikke betalt han for å sende meg et nytt et ennå, så jeg kan fortsatt sende det tilbake. Eller er det noen andre som vil ha et helhvitt venstre baklys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god del av de vanlige rød/hvite baklysa på volvoene her hjemme, og på de fleste av de har jeg spretta av de to hvite glassa en eller annen gang. Noen for å bytte sprekte glass og andre for å vaske og tette lekkasjer når de har fylt seg med vann. De hvite glassa går lett å bikke løs hvis man er forsiktig, men de fargede er det verre med.

Man ser jo ofte volvoer som har mista ryggelysglasset, så de hvite glassene er vel vanskeligere å lime av noen grunn..

 

Men skal du ikke ha det hvite baklyset jeg har liggende likevel da? Nå har jeg jo avtalt med fyren i usa at jeg ikke sender det tilbake, men selger det til deg.. Ikke for sent ennå da for så vidt. Jeg har ikke betalt han for å sende meg et nytt et ennå, så jeg kan fortsatt sende det tilbake. Eller er det noen andre som vil ha et helhvitt venstre baklys?

 

hvilken pris skal du ha for den da?

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 + frakt i norge.

Og den prisen er uten frakta til norge fra usa og moms så det er vel en god deal, sku je tru..

 

blir vel ikke så mye i frakt?

fikk ikke ut glasset helt nei:P

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir mye i frakt nei. Kanskje en hundring. veldig sjelden jeg sender ting i posten, så har lite erfaring med det:flushit:

 

Synd glasset røk da. Første gang jeg skulle få løs et lykteglass, tok jeg ingen sjanser. Jeg sagde opp lykta med båndsaga mellom linsene, så skar jeg vekk "reflektoren" til hvert felt nedover og satt så med en hovtang og brakk løs restene av svart plast fra glassene. Det var da jeg skulle demontere rød/hvite baklykter første gang jeg oppdaget hvor lett glassene kunne løsne.

 

Lurer på åssen det er å demontere alle glassene på en helhvit lykt og lakkere reflektorene svarte eller i bilens farge..

hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir mye i frakt nei. Kanskje en hundring. veldig sjelden jeg sender ting i posten, så har lite erfaring med det:flushit:

 

Synd glasset røk da. Første gang jeg skulle få løs et lykteglass, tok jeg ingen sjanser. Jeg sagde opp lykta med båndsaga mellom linsene, så skar jeg vekk "reflektoren" til hvert felt nedover og satt så med en hovtang og brakk løs restene av svart plast fra glassene. Det var da jeg skulle demontere rød/hvite baklykter første gang jeg oppdaget hvor lett glassene kunne løsne.

 

Lurer på åssen det er å demontere alle glassene på en helhvit lykt og lakkere reflektorene svarte eller i bilens farge..

hmm..

 

okei..

satt noe jævlig på lykta jeg prøvde med ja..

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår