Infinal Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Bremseproblem på Golf 2 ..... SPØRSMÅL Har akkurat bygget om en Golf 2 og har satt på større bremser fra en GTI. Problemet er: - Luftet bremser foran/bak x- antall ganger og får ikke bremsepedal. ( Synker for langt inn...) - Lagt opp nye bremserør... Ingen tegn til lekkasje... - Men har skiftet masterpompe/hovedsylinder men det hjalp lite. Spørsmålet er da: Er det forskjell på masteren fra vanlig 1.8 med Skiver/ tromler til 1.8 GTI med Vent. foran/ Skiver bak ??? Noen bilder av Prosjektet ....... Motor.... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Utvendig... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Innvendig... ( Rent.... ;) ) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 I papirene fra Møller står det at bremseservoen skal byttes til 8" eller 9" ved oppgradering fra GL til GTI. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Har du hatt de setene i bilen mens den har vært vist hos biltilsyn/eu kontroll? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Off topic: Smood golf du har..... :cool: Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by SpeedWell Har du hatt de setene i bilen mens den har vært vist hos biltilsyn/eu kontroll? Ikke enda, så vi får se hvordan det går...... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Jeg fikk toer feil på at seteryggen ikke kunne vippes fram. Det sperra rømningsveien. Lurer litt på hva for noen løsninger folk har til det. Henglet i forkant, omregistrert til 2 seter..? Sikkert mye man kan finne på. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by SpeedWell Jeg fikk toer feil på at seteryggen ikke kunne vippes fram. Det sperra rømningsveien. Lurer litt på hva for noen løsninger folk har til det. Henglet i forkant, omregistrert til 2 seter..? Sikkert mye man kan finne på. På Eiker motorshop får du kjøpt vippeunderstell til ca. 350 til 400 kr... Det kan være en løsning..... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Hmph.. den fargen dro jeg kjensel på.. :\ Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by Unknown Hmph.. den fargen dro jeg kjensel på.. :\ Kanskje, men fargen er tatt fra VAG sitt Fargekart............ (Turkis B6T) med en annen farge på breddere og hele fangerene............. ( Meget pen org fanger fra 86 mod 1,3 som sitter på sålenge pga. travers...) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Hm, da er den kanskje ikke lik som min likevel da Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by SpeedWell Jeg fikk toer feil på at seteryggen ikke kunne vippes fram. Det sperra rømningsveien. Lurer litt på hva for noen løsninger folk har til det. Henglet i forkant, omregistrert til 2 seter..? Sikkert mye man kan finne på. få grønne skilter da eller? hehe Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 på min så var de snille, han spurte meg om jeg skulle på vacn treffet helga etterpå, siden jeg hadde sånne stoler i, JA sa jeg, fett var svaret :) men drit i access til bakseter.. det er oppskrytt, kjørt uten bakseter brukbart i snart 1 år, aldri angra, er verdt det for å sitte bra :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg