LoW RiDeR Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Har nettopp bytta motor, og alt virker, bortsett fra at bilen ikke lader, (ladelampa lyser heller ikke). dynamoen er den samme som jeg brukte på den gamle motoren, så den skal det ikke være noe galt med. noen som har koblingsskjema, eller kan forklare hva som skal til for at den lader.. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 sjekk børstene;) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 sjekk at dynamo får skikkelig jord. er en ledning som skal gå mellom dynamo og blokk mener jeg. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 sjekk åsså jording mellom motor å karroseri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 var vell d v940 skrev:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 nei, går en blå fra dynamo til blokka(holderen for tomgangsmotoren om jeg ikke husker feil) og to sånne åpne jord "bånd" på hver av de bakre skruene på topplokk dekselet som er skrudd i torpedoveggen.. sjekk disse tre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ledningen fra D+ må ikke komme borti jord, da lader dynamoen ikke. de ledningene blir ofte råtne, hvertfall på 240 :) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg