Gå til innhold

Need for Speed: Carbon

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Litt off topic:

 

Håper noen kan hjelpe meg her...

 

Installerte Carbon på maskina mi (PC). Legger inn cracken, og skal starte. Så kommer det opp en Windows feilmelding, og spillet avsluttes.. Jeg har prøvd og oppgradere div. drivere (gfx og lyd), men alt er såppas nytt at det skal jeg jo ikke behøve. DirectX 9c er også lagt inn, men nei.. fortsatt ingen spilleglede.

 

Den samme ISO fila, har blitt spillt av og fungerer bra på mange maskiner. Men også en del har det samme problemet som jeg har. Noen tips? noen som vet hvordan det kan fikses?

 

På forhånd - TAKK! :)

 

Man er bra hjerneskada når man spør om hjelp til å få spillet man ulovlig har lastet ned, til å funke. Warez snakk er ikke lov på forumet.

Hvis du ikke klarer å bruke nedlasta spill så kjøp spillene.

:knob:

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

EA fortjener ikke ei krone for dette makkverket. La alle som må ha det skaffe det på ulovlig vis så EA til slutt legger FnF-arcade-full gass og sving-konseptet på hylla og i stedet bruker de enorme ressursene sine på et ordentlig bilspill. Hvor man skal kjøre bilene i stedet for å bare bestemme hvilken vei de skal svinge sånn omtrent. Jeg liker customizing og free roaming, men denne flipperspill-racinga er en fornærmelse mot bilspillentusiaster.

 

Jeg vil se et spill hvor du kan mekke og customize, kjøre fritt rundt, OG kunne ha en decent kjørefølelse. Rart at det spillet ikke finnes, markedet må da absolutt være tilstede?

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EA fortjener ikke ei krone for dette makkverket. La alle som må ha det skaffe det på ulovlig vis så EA til slutt legger FnF-arcade-full gass og sving-konseptet på hylla og i stedet bruker de enorme ressursene sine på et ordentlig bilspill. Hvor man skal kjøre bilene i stedet for å bare bestemme hvilken vei de skal svinge sånn omtrent. Jeg liker customizing og free roaming, men denne flipperspill-racinga er en fornærmelse mot bilspillentusiaster.

 

Jeg vil se et spill hvor du kan mekke og customize, kjøre fritt rundt, OG kunne ha en decent kjørefølelse. Rart at det spillet ikke finnes, markedet må da absolutt være tilstede?

 

Du er ikke alene om den oppfattelsen.

 

+1 for interessen for et slikt spill.

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg liker det, kanskje jeg har tenkt til og kjøpe det? jeg spurte ikke om drittkasting. Problemer kan alle ha. Om en vil laste ned eller kjøpe er opp til personen selv.

 

Noen personer er dummere en andre her i verden som jeg ser noen viser tilbake her. Er nok ikke bare meg som laster ned spill her i verden, eller på dette forumet!

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en vil laste ned eller kjøpe er opp til personen selv.

 

Absolutt. Beklageligvis kan vi ikke hjelpe noen med piratspill på dette forumet. Derimot finnes det masse forum rundt omkring hvor du finner svarene du ser etter.

 

PS: At du laster ned spillet forstår jeg godt, det er ikke akkurat noe å bruke penger på... :rolleyes:

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: At du laster ned spillet forstår jeg godt, det er ikke akkurat noe å bruke penger på... :rolleyes:

 

 

Syntes de var ver kjøpet jeg... Spillt til ca. 40% i går, men så fikk jeg et data problem og jeg husket ikke ta backup av save filene :( så jeg får starte på nytt.

 

 

Personlig mene jeg dette er et av de bedre spillen i NFS serien.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker riktignok på bakgrunn av demoen, men jeg har vært ganske skuffa over de siste par NFS-spillene.

Bilspill som det går an å kjøre med tastatur er ikke noe å ha ;)

 

 

Full versjonen er bedere en demoen. har begge på pcen.

 

 

Får kjøpe deg ratt å pedaler da.. jeg bruker logitech Momo Racing ratt og pedaler.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på og kjøpe det selv, men da jeg solgte min stasjonære på grunn av kjøp av laptop (Laptopen har bedre ytelse en den stasjonære jeg hadde), så tror jeg problemet ligger her.. har sett rundt i readme filene til spillet, og tydligvis STØTTER ikke spillet chipsetet, eller grafikkortet da det er et Intel GM family grafikkort.

 

Selv syntes jeg det er ganske dårlig av Ea games, da mange bruker laptoper som sin datamaskin, med ekstern skjerm, mus, tastatur og drøss med eksterndisker. Så da blir det nok ikke noe spilling eller kjøp av det på meg. Om ikke noen andre vet om et lurt triks for og få det til og fungere som det skal? :)

 

Litt kjipt om du kjøper en hissig laptop (Acer F , eller en dell x gamer laptop som koster rundt 16k), så funker fader ikke spillet... tåplig spør du meg :P

 

Hyl ut om noen får til spillet på laptop med Intel skjermkort!

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkelte liker det, enkelte liker det ikke... enkelt å greit!

Sant nok, men om det er realistisk er ikke opp til hver person.. For dette kommer ikke i nærheten av realistisk :)

 

Autosculpt delen på felga var tøft, KANT :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår