Gå til innhold

Need for Speed: Carbon

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lasta det ned på Onsdag. og runda det idag. kort spill. lett.

 

men underholdende :D

 

Bra at noe gjør som deg! Viser at Need for Speed med tiden er blitt totalt uholdbart... Fortsett å laste ned og vis at EA bør finne på noe _nytt_ om de skal klare å tjene penger på det. Men penger tjener de tilsynelatende uansett...?

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lasta det ned på Onsdag. og runda det idag. kort spill. lett.

 

men underholdende :D

 

Da kan du jo fortelle meg hvor jeg kan kjøpe nye biler. finner ikke noen butikker og har kjør rundt i byen og lett :( hvor er butikkene ?

 

Send gjerne et kart på PM eller legg det ut her

 

 

er bara kommer til ca. 20%

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er free roaming i dette right??

 

 

har dem tatt bort politi eller er dem med?

 

Dem er med...

 

Da kan du jo fortelle meg hvor jeg kan kjøpe nye biler. finner ikke noen butikker og har kjør rundt i byen og lett :( hvor er butikkene ?

 

Send gjerne et kart på PM eller legg det ut her

 

 

er bara kommer til ca. 20%

 

Car slot/store/shop heter det vel, bare ta opp kartet og trykke på den det...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riskokere har aldri vært need for speed, mer need for rice da :P Så du mange riskokere i Need for speed 1?? Forøvrig det beste nfs spillet..

Kan nevne raskt 3 ricere som er sportsbiler nok som jeg ville hatt med

Toyota supra, mazda rx7 fd, rx8 kansje.. sikkert fler.. men syns det er gromt at di tar med fler exotics jeg :)

 

Enig. Elsket NFS 3 og NFS4 delen. Spessielt NFS3 der man kunne se åssen bilene var bygd osv. NFS3 satt jo en standard når det kom ut som få kunne matche.

 

Nå har jeg spillt carbon å jeg er litt skuffet. Nei, holde seg til gode simulatorer. Richard Burns Rally, GTR 1,2, GT legends :respect

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic:

 

Håper noen kan hjelpe meg her...

 

Installerte Carbon på maskina mi (PC). Legger inn cracken, og skal starte. Så kommer det opp en Windows feilmelding, og spillet avsluttes.. Jeg har prøvd og oppgradere div. drivere (gfx og lyd), men alt er såppas nytt at det skal jeg jo ikke behøve. DirectX 9c er også lagt inn, men nei.. fortsatt ingen spilleglede.

 

Den samme ISO fila, har blitt spillt av og fungerer bra på mange maskiner. Men også en del har det samme problemet som jeg har. Noen tips? noen som vet hvordan det kan fikses?

 

På forhånd - TAKK! :)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic:

 

Håper noen kan hjelpe meg her...

 

Installerte Carbon på maskina mi (PC). Legger inn cracken, og skal starte. Så kommer det opp en Windows feilmelding, og spillet avsluttes.. Jeg har prøvd og oppgradere div. drivere (gfx og lyd), men alt er såppas nytt at det skal jeg jo ikke behøve. DirectX 9c er også lagt inn, men nei.. fortsatt ingen spilleglede.

 

Den samme ISO fila, har blitt spillt av og fungerer bra på mange maskiner. Men også en del har det samme problemet som jeg har. Noen tips? noen som vet hvordan det kan fikses?

 

På forhånd - TAKK! :)

 

kjøp spillet og ikke whine om at du er en noob leecher

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp spillet og ikke whine om at du er en noob leecher

Svi av 400kr på ett sånt ****spill før man prøver det, ekke snakk om :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic:

 

Håper noen kan hjelpe meg her...

 

Installerte Carbon på maskina mi (PC). Legger inn cracken, og skal starte. Så kommer det opp en Windows feilmelding, og spillet avsluttes.. Jeg har prøvd og oppgradere div. drivere (gfx og lyd), men alt er såppas nytt at det skal jeg jo ikke behøve. DirectX 9c er også lagt inn, men nei.. fortsatt ingen spilleglede.

 

Den samme ISO fila, har blitt spillt av og fungerer bra på mange maskiner. Men også en del har det samme problemet som jeg har. Noen tips? noen som vet hvordan det kan fikses?

 

På forhånd - TAKK! :)

 

Har du X64?

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår