Gå til innhold

84' speil på 88' dører!

Ranger emnet


Smøystein

Anbefalte innlegg

Har 2 el.speil ifra en 84 gle liggende, å tenkte kanskje jeg skulle ha disse 2 på min 240 88' mod. Er det noe forskjell i hullet på mine dørere i forhold til de fra 88'. Tenkte på om hullet var like stort, å var på samme plass?=)

Jeg har sånne U-lekkre lister heilt nede på dørene og skjermene mine. har disse vært sorte en gang i tia? eller er de orginalt grå? stygge er de iallfall..:)

- 88' 240 b230f GLE (bruksbil)

- 19Pil&Bue modell 240 stv (delebil)

- 83' 245 b23e GLE (sansyneligvis spiker nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrapelista mot glasset er klippet av i framkant under -86 og nyere speilene, så denne bør byttes. Ellers er det et plastlokk for å dekke over skruen på innsiden av døra. Plata som speilet går igjennom mot utsiden er ihvertfall samme som på de med plastspeiler før -86. Mulig samme etter -86 og, men det husker jeg ikke.

Helt kurant å bygge om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takker for alle svar! de listene er ikke akkurat nydelige, så spørs om ikke vi lakkerer de svarte:p siden bilen er hvit, vil jeg ha så godt som alle "detaljene" utpå sorte. men speilene blir hvite, med svarte fester! Det som er kjipt med bilen, er at interiøret er blått=/ men har komp. delskinn interiør og dørtrekk isvart skinn som skal i etter hvert. det som ikke kan byttes ut i dasjen, lakkes:) men. baksete fra ei stasjonsvogn passer ikke i en sedan?

- 88' 240 b230f GLE (bruksbil)

- 19Pil&Bue modell 240 stv (delebil)

- 83' 245 b23e GLE (sansyneligvis spiker nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår