ovlov86 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg skal selge min Camry 2,0 XLi. God bil det. ;) 10k. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 rwd toyota corolla... Hehe.. Devil Men ontopic, jeg har blitt positivt overasket over hvor lett Manta B er å skru på. Har lært mye mer med den, en med BMW e30 for å si det sånn. IKKE velg BMW, de har masse tungvindte løsninger, og er et forbanna dritt å skru på. Men når de fungerer er de morsome biler. Opel er altså min anbefaling. Men de har jo rust igjen.. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Kjøp det en Opel Ascona B;) Drit fet utseende, diggbar å kjøre både vinter og sommer, og ikke minst drømmen du ville ha: Det trengs å skru litt;D Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bannaN Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hmm, har sett litt på RWD Toyota corolla, men syns ikke de er så veldig fine... også vil jeg gjerne ha en 1.8l med i overkant av 90hk :P vil at den skal bevege seg litt fremover vertfall... Tror jeg heller mot golf igjen... bare vanskelig å finne et fint eksemplar :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Slenger meg på Manta B.. Alt blir tungvindt å skru på etter en sånn en. Trenger jo knapt verktøy for å demontere hele bilen! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 I et år kjørte jeg med -77 corolla med 2liter og ca 100 hk... husk at det er snakk om bil med fører og full tank på ca 700 kg.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayerPower Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Heisann Jeg er på utkikk etter en billig bil, hele poenget er at det skal være en skrubil uten så mye elektrisk og nytt dildall... Jeg har tenkt på en Golf 2 GTI eller en golf sport, men det viser seg å være vanskelig å finne eksemplarer av de to bilene som ikke har gått mange hundretusen kilometer eller har STORE skader... Derfor lurte jeg på om noen andre hadde noen andre modeller som var fine å skru på, samt går fremover :) Har ikke så sansen for volvo:P Hmm, må være lett å skru på, jeg kan ingenting om bil, eneste jeg har gjort under panseret før er å fylle på spyleveske, men jeg vil bruke denne bilen til å lære, derfor må det være lett tilgang på informasjon, ikke noe sære greier.. Noen som vet om en bil for meg? prisen må ikke være for dyr, er en billig bil, gjerne litt alder :) Håper på svar halla! etter min erfaring, hadde en MB 190, Audi 80/90/100, eller noe i den duren vert noe for deg. De er enkle å skru på, deler er det massevis av på skroten, og MB`n er morsom på glatt føre. det er Audin`n også, om det er quattro. lykke til;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 mercedes 190e er et bra valg.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Vil tro han har klart å bestemt seg til nå ;) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Det har han garantert :D Men jeg anbefaler Mazda 929! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 om du kan en del kan jo opel asc/man være noe, sånn med tanke på pris. de fleste som er 100% koster jo en del kroner.. men du kan jo være heldig, jeg kjøpte min rustfrie manta for 2000kr og den startet og gikk som en klokke, stygt taktrekk og manglet et sideskjørt thats it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 har vedkommende bestemt seg? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Opel Ascona. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 ingen golf 2 hvertfall.. skrur på en golf på skolen, og det tok 3 dager å få ut den forbanna gearkassa uten å ta ut motorn(læreren vår nekta, hadde tatt under 1 dag da) også er vag fulle av teite ting som torx sin 12 taggete bror(som bare er rund med en gang pga rust) og slikt.. no herk av dimensjoner! styr LANGT unna! Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Tja, det aller meste av gamle forgasserbiler må jo være aktuelt... Luftkjølt VW eller landrover, bare for å slenge ut noe litt mer originalt enn golf og volvo 240. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg